کد خبر: 495837
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا| مردان خائن گرفتار زن شیاد شدند!

سه مرد خائن بحرینی که می‌خواستند به دور از چشم همسران خود تجدید فراش کنند، خود را در دام یک زن شیاد یافتند.

دور دنیا| مردان خائن گرفتار زن شیاد شدند!
کد خبر: 495837
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سه مرد خائن بحرینی که می‌خواستند به دور از چشم همسران خود تجدید فراش کنند، خود را در دام یک زن شیاد یافتند.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از روزنامه الوطن بحرین، سه دوست بحرینی که دنبال همسر دوم بودند، اتفاقی در دام زنی افتادند که به طور مشترک هر سه آنها را به همسری گرفت.

این روزنامه بحرینی در شرح واقعه می‌نویسد: حادثه از زمانی آغاز شد که یکی از این سه دوست تصمیم گرفت دور از چشم همسرش زن دوم اختیار کند از این رو برای خلاصی از مشکلات بعدی به سراغ یک زن همسرگزین (در این کشورها معمولاً زنانی در ازای معرفی زنان به مردان برای ازدواج هدایا و حق‌الزحمه دریافت می‌کنند) رفت و از او خواست تا یک زن عرب غیربحرینی برایش پیدا کند، این زن هم یک زن عرب را به مرد معرفی کرد که پیش از این با او تماس گرفته و اعلام کرده بود مطلقه است.

وقتی آن 2 با هم ملاقات کردند عقد شرعی بین‌شان جاری شد و قرار شد مهریه زن 1500 دینار بحرین و نفقه‌اش هم ماهانه 200 دینار باشد.

مرد بحرینی که از این دستاورد بزرگ به وجد آمده بود داستان را برای یکی از دوستان صمیمی‌اش بازگو کرد تا او نیز مشتاق انجام این کار شود، پس با همان زن خواستگار تماس گرفته شد غافل از اینکه زن عرب بعد از عقد شرعی با مرد اول به سراغ زن رفته و به او اطلاع داده بود که از شوهرش طلاق گرفته و منتظر ازدواج مجدد است، حتی اسناد آزمایش‌های بیمارستانی هم به او نشان داده بود که بعداً مشخص شد همه آنها جعلی بودند.

زن خواستگار باز هم همین زن را به دوست مرد اول معرفی کرد و این‌ بار مهریه یک هزار دینار و همان نفقه 200 دینار برایش تعیین شد.

دوست سوم آنها نیز بعد از مطلع شدن از این ماجرا به آنها پیوست و همان راه را طی کرد تا در همان دام گرفتار شود، و بدین ترتیب هر سه دوست خائن در دام یک زن شیاد افتادند.

به نوشته رسانه بحرینی، این ماجرا مدتی ادامه یافت تا اینکه یکی از سه مرد حین گفت‌وگوی تلفنی دوستش صدای زنی را شنید که بسیار به صدای همسر دومش شبیه بود.

همین اتفاق باعث کنجکاوی و شک‌وتردید او شد پس به کنکاش در این مساله پرداخت و 2 دوستش را مجبور کرد تا مشخصات ظاهری همسر دوم‌شان را بگویند، آنجا بود که مشخص شد همسر هر سه آنها این زن شیاد است.

هر سه مرد بعد از آنکه از این کلاهبرداری مطلع شدند، به اتفاق عازم اداره پلیس شدند و از زن شکایت کردند.

به نوشته روزنامه بحرینی، سوای جرائم مربوط به چندهمسری، مساله هماهنگی حضور در کنار این سه مرد بدون لو رفتن قرارها جزو کارهای خارق‌العاده‌ای است که ظاهراً کمتر کسی قادر به انجام آن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها