«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا| مرد عاشق 12 سال جسد همسرش را دفن نکرد

یک مرد بازنشسته بریتانیایی به دلیل آنکه نمی‌خواست از همسرش جدا شود 12 سال با جسدش زندگی کرد.

دور دنیا| مرد عاشق 12 سال جسد همسرش را دفن نکرد
کد خبر: 491991
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک مرد بازنشسته بریتانیایی به دلیل آنکه نمی‌خواست از همسرش جدا شود 12 سال با جسدش زندگی کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از روزنامه بریتانیایی میرور، این مرد 77ساله بریتانیایی که دانیل مالی نام دارد 12 سال کامل مرگ همسرش را از نزدیک‌ترین افراد خانواده مخفی نگه داشت تا آنجا که هدایای کریسمس آنها به همسرش را هم شخصاً دریافت می‌کرد.

نزدیکان دانیل می‌گویند تصور می‌کردند از همسرش جدا شده و به همین دلیل به تنهایی در مراسمی همچون شب سال نو حاضر می‌شود تا اینکه بعد از سال‌ها خبر مرگش را در اخبار شنیدند.

مرگ این زن زمانی مشخص شد که مسئولان بهداشتی در شهر آبردین اسکاتنلد به تحقیق در مورد دلیل عدم حضور او برای دریافت واکسن پرداختند و بعد از ورود به منزل این زوج با بقایای جسد او مواجه شدند، و همین باعث شد پلیس هم در این پرونده ورود کند.

پرستاران مامور تزریق واکسن در منطقه به دلیل اینکه کریستینا همسر دانیل در سن 88سالگی باید واکسن دریافت می‌کرد به جست‌وجوی او پرداختند تا لیست تزریق واکسن‌شان تکمیل شود، اما با بقایای جسد او که داخل یک لحاف محکم پیچیده شده بود مواجه شدند.

در حال حاضر شوهر این زن به یک مرکز نگهداری سالمندان منتقل شده و پلیس به همراه پزشکی قانونی در حال بررسی علت و زمان مرگ است تا مشخص شود آیا اتهامی به دانیل وارد است یا خیر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها