«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا| دلیل عجیب مرد ژاپنی برای دوستی همزمان با 35 زن چه بود؟ + عکس

یک مرد ژاپنی که به دلیل عجیبی به طور همزمان با 35 زن رابطه دوستی و نامزدی برقرار کرده بود به دست پلیس این کشور دستگیر شد.

دور دنیا| دلیل عجیب مرد ژاپنی برای دوستی همزمان با 35 زن چه بود؟ + عکس
کد خبر: 482534
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک مرد ژاپنی که به دلیل عجیبی به طور همزمان با 35 زن رابطه دوستی و نامزدی برقرار کرده بود به دست پلیس این کشور دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه انگلیسی مترو خبر داد، تاکاشی میاگاوا 39ساله موفق شده است دست‌کم با 35 زن رابطه دوستی برقرار کند و با آنها نامزد شود.

خودش در مورد علت این اقدام می‌گوید: هدف من دریافت حداکثر هدایای ممکن از این زنان بود به طوری که به هر یک از آنها یک تاریخ تولد از خودم داده بودم تا بدین صورت به طور مستمر از آنها هدیه دریافت کنم.

به نوشته این روزنامه، آن 35 زن بعد از اطلاع از اصل ماجرا، علیه او متحد شدند و به پلیس در امر تعقیب کمک کردند تا بالاخره موفق شدند او را در شهر اوزاکا دستگیر کنند.

بر اساس ادعای این زنان، طرح فریب میاگاوا صد هزار ین خرج روی دست آنها گذاشته است.

این مرد ژاپنی در طرح فریب خود، به یک زن 47ساله گفته بود تاریخ تولدش 22 فوریه است، به یک زن 40ساله خود را متولد ماه جولای معرفی کرده بود و به یک زن 35ساله هم گفته بود در ماه آوریل به دنیا آمده؛ اینها همه در حالی است که تاریخ واقعی تولد این مرد 13 نوامبر است.

پلیس ژاپن اعلام کرد احتمال می‌‌دهد زنان دیگری هم قربانی طرح هدیه تولد این مرد شده باشند، از این رو تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

قربانیان مرد ژاپنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها