«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا | مجازات بی‌احترامی به پروتکل‌های بهداشتی در ویتنام 2 سال زندان است

دادگاهی در ویتنام یک مهماندار هواپیما را به دلیل عدم پایبندی به پروتکل‌های مبارزه با شیوع ویروس کرونا که منجر به انتقال این ویروس به چند نفر دیگر شد به 2 سال زندان محکوم کرد.

ویروس کرونا | مجازات بی‌احترامی به پروتکل‌های بهداشتی در ویتنام 2 سال زندان است
کد خبر: 473859
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۵ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دادگاهی در ویتنام یک مهماندار هواپیما را به دلیل عدم پایبندی به پروتکل‌های مبارزه با شیوع ویروس کرونا که منجر به انتقال این ویروس به چند نفر دیگر شد به 2 سال زندان محکوم کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، این مهماندار 29ساله شرکت ویتنام ایرلاینز به اتهام انتقال بیماری خطرناک به دیگران در دادگاه محاکمه و محکوم شد.

دونگ تان هاو نوامبر گذشته با شکستن قرنطینه 14روزه خود که بعد از سفر به ژاپن باید به آن پایبند می‌‌بود باعث انتقال بیماری کرونا به چند نفر از نزدیکان و اطرافیان خود شده بود.

او گرچه طبق شیوه‌نامه‌ها باید 14 روز در قرنطینه باقی می‌ماند، به بهانه منفی بودن نتیجه آزمایش (پی‌سی‌آر) خود از قرنطینه خارج شده و به چند رستوران و کافه رفته و حتی در دوره آموزش زبان انگلیسی هم شرکت کرده بود تا مجموعاً با 46 نفر تماس گرفته و باعث انتقال ویروس به دست‌کم سه نفر از آنها شود.

به گفته پلیس، این کار او باعث شد تا دولت حدود 200 هزار دلار برای آزمایش و قرنطینه کردن افرادی که در تماس با مهماندار بودند و افراد مرتبط با حلقه اول هزینه کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها