کد خبر: 426602
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا| روش عجیب فاصله‌گذاری اجتماعی در لبنان اجرا شد

با وجود شیوع ویروس کرونا و تخریب نیمی از شهر بیروت، اهالی صیدا و مسافرانی که به این شهر سفر کرده‌اند بی‌اعتنا به شیوه‌نامه‌های مبارزه با ویروس کرونا مشغول تفریح در ساحل این شهر هستند، امری که واکنش عجیب مسئولان مبارزه با ویروس کرونا را برانگیخت.

ویروس کرونا| روش عجیب فاصله‌گذاری اجتماعی در لبنان اجرا شد
کد خبر: 426602
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| با وجود شیوع ویروس کرونا و تخریب نیمی از شهر بیروت، اهالی صیدا و مسافرانی که به این شهر سفر کرده‌اند بی‌اعتنا به شیوه‌نامه‌های مبارزه با ویروس کرونا مشغول تفریح در ساحل این شهر هستند، امری که واکنش عجیب مسئولان مبارزه با ویروس کرونا را برانگیخت.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های لبنانی خبر دادند، اهالی صیدا در روزهای تعطیل بی‌اعتنا به ویروس کرونا و هشدارهای مسئولان شهری و بهداشتی راجع به عدم تجمع، به طور گسترده در ساحل دریا به تفریح می‌پردازند.

به گفته رسانه‌ها، مسئولان هم در مقابل مقاومت اهالی در متفرق شدن از روش‌های ضدشورش استفاده کرده و با احضار چند خودرو آب‌پاش، حاضران در ساحل را به شکل دیگری خیس و آنان را مجبور به ترک منطقه کردند!

این در حالی است که منابع رسمی بهداشتی در دولت لبنان اعلام کردند، بعد از انفجار مهیب در بیروت، کشور شاهد جهش بزرگی در آمار مبتلایان به ویروس کرونا بوده است تا بر حجم بار مشکلات بیمارستان افزوده شود.

نیوزویک در گزارشی در این باره خبر داد، سه‌شنبه بعد از انفجار بیروت شمار مبتلایان به ویروس کرونا در لبنان به 309 مورد رسید که این رقم بالاترین آمار طی چهار ماه گذشته به شمار می‌رود.

فعالان بخش بهداشت و درمان در لبنان گرچه می‌گویند هنوز آمار ابتلا در لبنان پایین است، اما همچنان نسبت به جهش ناگهانی این ارقام در روزهای آینده، آن هم در شرایط بسیار وخیم بیمارستانی و بحران شدید اقتصادی و زیرساختی در کشور بعد از انفجار مهیب در بیروت، ابراز نگرانی می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها