کد خبر: 370050
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

آسان‌ترین کشورها برای مهاجرت را بشناسید/ آمریکا و روسیه مهاجرپذیرترین کشورهای جهان

بعضی از کشورهای جهان پذیرای مهاجران خارجی‌اند و برخی از ورود مردم غیربومی به کشورشان جلوگیری می‌کنند. کشورهای آمریکا، روسیه، آلمان، عربستان سعودی، استرالیا، اسپانیا و چند کشور دیگر از جمله کشورهایی هستند که مهاجران زیادی می‌پذیرند.

آسان‌ترین کشورها برای مهاجرت را بشناسید/ آمریکا و روسیه مهاجرپذیرترین کشورهای جهان
کد خبر: 370050
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مژده اصغرزاده - مهاجرت یعنی نقل مکان از کشور مبدأ به کشوری خارجی. هر کشور روند مشخصی برای مهاجرانی که می‌خواهند به کشورشان بروند مقرر کرده که این روند عبارت‌ است از: گذراندن کلاس‌های مختلف، یادگیری زبان بومی، شرکت در آزمون و پرداخت برخی هزینه‌ها. قوانین و مقررات مهاجرت در هر کشور متفاوت است. بعضی از کشورها سخت‌تر و برخی دیگر آسان‌تر مهاجر قبول می‌کنند.

اعتمادآنلاین، به نقل از world population review، به بررسی آسان‌ترین کشورها برای مهاجرت می‌پردازد:

یکی از کشورهایی که بیشترین متقاضی را دارد آمریکاست. آ مریکا کشوری مهاجرپذیر است و انواع فرهنگ‌ها و ملیت‌ها در این کشور زندگی می‌کنند. اقامت از طریق خویشاوندی مثلاً ارتباط فامیلی با یک شهروند یا کسی که گرین‌کارت دارد در این کشور انجام‌پذیر است.

روسیه نیز مهاجران زیادی را می‌پذیرد. بیش از 12 میلیون نفر از ساکنان این کشور مهاجرند. برای اقامت در این کشور نیز مانند آمریکا می‌توان از طریق خویشاوندی اقدام کرد. کسانی که می‌خواهند به روسیه بروند باید از دولت روسیه تقاضای ویزای موقت پنج‌ساله کنند که این ویزا قابل تجدید است. وقتی اقامت شخص تایید شد، فرد می‌تواند با ماندن در روسیه به مدت هفت سال یا ازدواج با یک روس، شهروند این کشور شود.

مهاجرت

آلمان نیز مهاجران زیادی دارد. بیش از 10 میلیون مهاجر در این کشور زندگی می‌کنند که این امر باعث رشد اقتصادی و کم شدن میزان بیکاری در آلمان شده است. اگر شخصی بخواهد به آلمان مهاجرت کند، باید از نظر مالی در وضعیت مناسبی باشد، بیمه سلامت داشته باشد، کمی زبان آلمانی بداند و ویزای ورود به این کشور را داشته باشد.

عربستان سعودی نیز دیگر کشوری است که مهاجران زیادی می‌پذیرد. این کشور بیش از هفت میلیون مهاجر دارد که بیشتر آنها برای کار به آنجا رفته‌اند. همه مهاجران باید تحت معاینه کامل جسمی قرار گیرند و صلاحیت حرفه‌ای و تحصیلی‌شان تایید شود. افراد متقاضی مهاجرت به این کشور برای دریافت ویزای اقامت باید کاغذبازی‌های دولتی را طی کنند. مهاجرت به کشورهای استرالیا، اسپانیا، فرانسه، کانادا و انگلیس نیز راحت است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها