کد خبر: 344850
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۷:۵۷:۴۳
| |

آغاز فروش گوشی «گیمینگ» ایسوس در آمریکا

جدیدترین گوشی هوشمند مخصوص بازی شرکت ایسوس(ASUS) موسوم به "ROG Phone II" با قیمت 900 دلار در آمریکا شروع شد.

آغاز فروش گوشی «گیمینگ» ایسوس در آمریکا
کد خبر: 344850
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۷:۵۷:۴۳

اعتمادآنلاین| بعد از مدت‌ها انتظار بالاخره گوشی مخصوص بازی(gaming) شرکت ایسوس به نام "ROG Phone II" در ایالات متحده در دسترس قرار گرفت.

مشتریان آمریکایی از امروز می‌توانند این گوشی را با قیمت 899.99 دلار در وب‌سایت ایسوس و فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنند. آمازون نیز به زودی فروش آن را در دستور کار قرار خواهد داد.

مدلی که هم اکنون در ایالات متحده موجود است نسخه "الایت"(Elite) است که دارای 512 گیگابایت حافظه داخلی و یک مودم طبقه‌بندی 18 LTE است که قابلیت بارگیری(دانلود) با سرعت 1.2 گیگابیت بر ثانیه را دارد.

ایسوس قصد دارد در اواخر سال جاری نسخه "Ultimate" این گوشی را نیز به آمریکا بیاورد. این مدل از مودم سریع‌تر Cat 20 LTE و فضای ذخیره داخلی یک ترابایت برخوردار است. همچنین به جای سطح براق، دارای سطحی مات خواهد بود.

هر دو نسخه از پردازنده جدید اسنپ دراگون 855+، رم 12 گیگابایتی، نمایشگر 6.59 اینچی، صفحه نمایش AMOLED 120Hz و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی برخوردار هستند.

نکته‌ای که در مورد "ROG Phone II" باید به آن توجه داشت این است که این گوشی فقط با اپراتورهای AT&T ، T-Mobile یا MVNO قابل استفاده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها