اعتمادآنلاین گزارش می دهد:

قیمت بهترین اتاق‌ها در گران‌ترین هتل‌های جهان چقدر است؟

هتل‌های زیادی در سراسر جهان وجود دارد که قیمت یک شب اقامت در آنها معادل چند سال کار مداوم برای افراد عادی است. گران‌ترین هتل‌های دنیا در لاس‌وگاس، نیویورک، ژنو سوییس، کن فرانسه، میامی، جایپور هند و فیجی قرار دارند.

قیمت بهترین اتاق‌ها در گران‌ترین هتل‌های جهان چقدر است؟
کد خبر: 339628
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ ۱۱:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مژده اصغرزاده- شاید نتوان خوشبختی را با پول خرید اما دست‌کم می‌توان با آن اتاقی در یک هتل بسیار لوکس گرفت و از زندگی لذت برد. چشم‌اندازهای دیدنی، سوئیت‌های پنت‌هاوس، پنجره‌های ضدگلوله، نقاشی‌های پرارزش، استخرهای درون تراس، سواحل اختصاصی و امکانات تفریحی بی‌شمار را در هتل‌های رویایی می‌توان یافت.

اعتمادآنلاین به نقل از جاست‌ریچ پیشنهاد می‌کند که صرف نظر از اینکه پول کافی برای رزرو یک شب از این هتل‌ها را دارید یا نه، نگاهی به لیست زیر بیندازید:

12-هتل دو پاریس (موناکو)

قیمت: شبی 37هزار دلار

موناکو

این هتل لوکس در سال 1864 در مونت‌کارلو ساخته شده و طراحی هرکدام از اتاق‌ها تلفیقی از شکوه اشرافی و دنیای مدرن امروز است. مبل و وسایل هر اتاق مربوط به یک دوره تاریخی است. مهمانان هتل می‌توانند از سونا، ساحل اختصاصی و سایر امکانات آنجا استفاده کنند. هتل 2 رستوران مجلل با چشم‌اندازی زیبا دارد. عجیب نیست که با این توصیف‌ها هتل دو پاریس در لیست گران‌ترین‌ها باشد.

11-هتل پلازا (نیویورک)

قیمت: شبی 40هزار دلار

پلازا

وقتی سخن از قصری می‌کنیم که در آن بدون استرس و با خیال راحت بتوان زندگی کرد، هتل پلازا به میان می‌آید. این هتل با طراحی دوره رنسانس در منهتن و در کنار خیابان پنجم و سنترال پارک قرار گرفته است. هر اتاق این هتل مبلمان شیکی به سبک لویی پانزدهم دارد و در سرویس بهداشتی شیرهای طلایی و دوش‌های مجزا نصب شده است. گران‌ترین اتاق این هتل رویال سوئیت است که در آن پیانو، میز ناهارخوری 12نفره، اتاق ورزش، اتاق لباس و کتابخانه قرار دارد. هتل پلازا رستوران‌های معروفی هم دارد. اگر اهل خرید هستید، می‌توانید به فروشگاه لوکس این هتل نیز سری بزنید.

10-هتل کالا دی ولپه (ساردینیا، ایتالیا)

قیمت: شبی 41هزار و 177 دلار

ایتالیا

اقامت در سوئیت پنت‌هاوس هتل کالا دی ولپه ده‌ها هزار دلار خرج برمی‌دارد؛ اما مطمئن باشید که می‌ارزد. استخر و میزغذاخوری رو به چشم‌اندازی زیبا در تراس این سوئیت واقع است. همچنین این اتاق 3 خواب، سولاریوم، امکانات ورزشی، چند وان و جکوزی، دوش‌های بزرگ دارد که به دیوارهایی با طرح دست‌ساز وصل شده است. اگر بخواهید از اتاق‌تان خارج شوید، آنقدر امکانات وجود دارد که بیکار نخواهید ماند. ساحل اختصاصی با شن‌های سفید، زمین تنیس، استخر بزرگ، باشگاه 24 ساعته با مربی حرفه‌ای و رستوران‌های بی‌نظیر تنها بخشی از سرگرمی‌های آنجاست.

9-رویال منصور (مراکش)

قیمت: شبی 43هزار و 480 دلار

مراکش

آیا می‌خواهید مثل یک شاهزاده مراکشی زندگی کنید؟ رویال منصور این امکان را به شما می‌دهد. سوئیت جذاب این هتل که نام‌اش گراند ریاد است بسیار لوکس و تشریفاتی است. این اتاق باشگاه، سونا و سینما دارد و چشم‌انداز آن فوق‌العاده است.

بقیه اتاق‌های هتل زیاد بزرگ نیستند اما دیدنی و جالب‌اند. هتل منصور 4 رستوران و 3 بار دارد. فاصله هتل با اماکن دیدنی مراکش نیز بسیار کم است.

8-هیل‌تاپ ویلا (جزیره لوکالا، فیجی)

قیمت: شبی 45هزار دلار

فیجی

این هتل با مساحت 16هزار مترمربع در جزیره رویایی لوکالا واقع شده است. طراحی هتل بسیار سنتی است و چشم‌اندازی زیبا رو به جزیره دارد. هتل هیل‌تاپ از 3 ساختمان تشکیل شده که ساختمان دلنا گران‌ترین بخش آن است. سوئیت مستر این هتل استخر اختصاصی با وان آب گرم و آبشار، کتابخانه، اتاق مستر با وان چوبی و کمد بسیار بزرگ دارد.

7- راج پالاس (جایپور، هند)

قیمت: شبی 45هزار دلار

راج پالاس

هتل راج پالاس در شهر جایپور یکی از گران‌ترین هتل‌هاست. این هتل برنده جایزه‌های مختلفی شده و طراحی آن سنتی و زیباست. طراحی داخلی هتل راج منعکس‌کننده فرهنگ غنی هند است. این هتل مکان مناسبی است تا مثل یک پادشاه یا ملکه زندگی کنید؛ البته تا زمانی که جیب‌تان اجازه بدهد.

6- هتل فائنا (ساحل میامی)

قیمت: شبی 50هزار دلار

میامی

مالک این هتل طراح معروف، الن فائنا، است. این مکان یکی از دو هتل لوکس گروه هتل‌های زنجیره‌ای فائنا است و هتل لوکس دیگر در بوینس آیرس قرار دارد. هتل میامی فائنا قبلاً هتل ساکسونی بوده که بازسازی و تعمیر شده و برای یادبود نام یکی از اتاق‌ها را ساکسونی گذاشته‌اند.

گران‌ترین اتاق هتل فائنا سوئیت پنت‌هاوس آن است که کارگردان معروف باز لورمن و همسرش کاترین مارتین آنجا را طراحی کرده‌اند. پنجره‌های این اتاق از کف تا سقف است و نمایی پانورامیک از چشم‌انداز میامی را ارائه می‌دهد. 2 هال، 5 اتاق با تراس اختصاصی و اتاق غذاخوری از دیگر امکانات این اتاق هستند.

5- هتل فورسیزن (نیویورک)

قیمت: شبی 50هزار دلار

نیویورک

وقتی صحبت از گران‌ترین‌ها می‌شود، حتماً نام فورسیزن به میان می‌آید. سوئیت «تای وارنر» این هتل شبی 50هزار دلار است و چشم‌اندازی 360 درجه به شهر نیویورک دارد. البته این هتل اتاق‌های کوچکی نیز دارد که قیمت آن‌ها از شبی 800 دلار آغاز می‌شود. این سوئیت در طبقه پنجاه و دوم هتل واقع است و یک اتاق لوکس و سرویس بزرگ با سنگ‌های کریستال دارد. داشتن ماشین رولز رویس با راننده و پیشخدمت شخصی نیز از ویژگی‌های این سوئیت است.

4- هتل مارتینِز (کن، فرانسه)

قیمت: شبی 53هزار دلار

مارتینز

هتل مارتینز در شهر کن قرار دارد که میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم کن است. این هتل 5 ستاره ساحل اختصاصی دارد و طراحی آن به سبک قدیمی است. سوئیت پنت‌هاوس مارتینز بیش از 53 هزار دلار قیمت دارد که باعث می‌شود این هتل در لیست گران‌ترین‌ها قرار بگیرد. چشم‌انداز بی‌نظیر، رستوران بین‌المللی، باشگاه و سونا از امکانات هتل است. شما با اقامت در این هتل حس می‎‌کنید که یک فرد مشهور هستید.

3- هتل مارک (نیویورک)

قیمت: شبی 75هزار دلار

مارک

نیویورک شهر هتل‌های گران و لوکس است. هتل مارک در خیابان 77 شرقی واقع شده و از سال 1927 برجاست. جک گرنج، طراح معروف فرانسوی، این هتل را در سال 2006 بازسازی کرد. گران‌ترین سوئیت‌های جهان در پنت‌هاوس هتل مارک قرار دارند. سوئیت هتل مارک بزرگترین سوئیت در کل کشور امریکاست.

2- پرزیدنت ویلسون (ژنو، سوییس)

قیمت: 80هزار دلار

ژنو

سوئیت رویال هتل پرزیدنت ویلسون تا چند ماه پیش گران‌ترین اتاق در جهان بود. این سوئیت تمام فضای طبقه هشتم هتل را اشغال کرده و دارای پیانو، کلکسیون کتاب‌های نایاب، جکوزی با چشم‌انداز دریاچه ژنو، بیلیارد و سرویس بهداشتی هنری است. سوئیت رویال بزرگترین سوئیت در اروپاست و اشخاصی مثل ریحانا، مایکل جکسون و بیل گیتس در آن اقامت داشتند.

1-هتل پالمز (لاس وگاس)

قیمت: شبی 100هزار دلار

لاس وگاس

هنرمند معروف بریتانیایی، دمین هرست، به‌تازگی این هتل را به شکلی هنری بازسازی کرده است. قیمت سوئیت هتل پالمز برای یک شب 100هزار دلار است. این سوئیت دو اتاق مستر، اتاق ریلکسیشن، صندلی ماساژ، مبلمان شیک که طراحی هرست است و جکوزی با چشم‌انداز شهر دارد. این هتل معنای حقیقی لوکس بودن را به جهان نشان داده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها