منطقه فوق سری 51؛ یک میلیون متقاضی برای ملاقات با فرازمینی‌ها

بیش از یک میلیون نفر برای ورود به منطقه معروف به «طوفان 51» ثبت نام کرده‌اند تا پرده از راز این پایگاه فوق سری ارتش آمریکا بردارند و یک میلیون نفر دیگر نیز در حال اضافه شدن به این جمع هستند.

منطقه فوق سری 51؛ یک میلیون متقاضی برای ملاقات با فرازمینی‌ها
کد خبر: 322746
|
۱۳۹۸/۰۴/۲۹ ۱۲:۴۶:۳۱

اعتمادآنلاین| یک رویداد بسیار محبوب فیس‌بوکی که مردم را تشویق کرده است تا وارد یک منطقه نظامی بشوند. این کمپین به دلیل اینکه اعلام کرده است «آنها نمی‌توانند جلوی همه ما را بگیرند»، با استقبال بیش از یک میلیون نفر مواجه شده است و به سرعت بر تعداد این افراد اضافه می‌شود. حدود یک میلیون نفر دیگر نیز ابراز کرده‌اند که به این اقدام «علاقه‌مند» هستند.

این رویداد (که به نظر می‌رسد در ابتدا به عنوان یک شوخی بیان شده بود، اما هم اکنون از طرف ارتش آمریکا تهدید و به سرعت محکوم شده است) مردم را تشویق می‌کند تا به همراه یکدیگر وارد این پایگاه نظامی بشوند.

در توضیح این پست فیس‌بوکی آمده است: «همگی ما در منطقه 51 یکدیگر را ملاقات و ورود خود را هماهنگ خواهیم کرد، اگر مجبور به فرار شویم، سریعتر از گلوله‌های آنها حرکت می‌کنیم. بریم غریبه‌ها را ببینیم.»

این رویداد برای 20 سپتامبر برنامه‌ریزی شده است. با اینکه به تازگی اعلام شده است، تعداد علاقمندان به شرکت در آن به سرعت در حال افزایش است هر روز صدها هزار نفر به این درخواست فیس‌بوکی می‌پیوندند.

ارتش آمریکا تلاش کرده است تا هر گونه اقدام احتمالی را تضعیف کند. سخنگوی نیروی هوایی آمریکا، لورا مک‌اندروز هشدار داده است که سربازان نیروی هوایی برای جلوگیری از هر فردی که قصد ورود غیرقانونی به این منطقه را داشته باشد در حالت «آماده باش» هستند، و به این نکته اشاره کرده است که این محل «یک منطقه آموزشی باز» مملوء از «نیروهای مسلح آمریکایی» است.

او گفته است: «منطقه 51 یک محدوده آموزشی باز مختص به نیروی هوایی آمریکا است، و ما توصیه می‌کنیم که هیچ فردی اقدام به ورود به این محدوده که نیروهای مسلح آمریکایی را آموزش می‌دهیم نکند.»

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها