کد خبر: 277799
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۰۶:۳۰:۳۵
| |

شناسایی مشکلات امنیتی با اسکن مطالب توئیتر

گروهی از محققان سیستم جدیدی را ابداع کرده‌اند که با استفاده از هوش مصنوعی توئیت‌ها و مطالب ارسالی در سایت توئیتر را اسکن می‌کند تا از این طریق آسیب‌پذیری‌های امنیتی را شناسایی کند.

شناسایی مشکلات امنیتی با اسکن مطالب توئیتر
کد خبر: 277799
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۰۶:۳۰:۳۵

اعتمادآنلاین| گروهی از محققان سیستم جدیدی را ابداع کرده‌اند که با استفاده از هوش مصنوعی توئیت‌ها و مطالب ارسالی در سایت توئیتر را اسکن می‌کند تا از این طریق آسیب‌پذیری‌های امنیتی را شناسایی کند. پژوهشگران دانشگاه اوهایو و شرکت امنیتی FireEye با همکاری یکدیگر سیستم مذکور را طراحی کرده‌اند.

این سیستم با استفاده از الگوریتم‌های خودآموز قادر به مطالعه میلیون ها توئیت است تا در صورتی که اگر در یکی از آنها به وجود حفره‌های امنیتی در نرم افزاری خاص اشاره شده بود، موضوع به سرعت تشخیص داده شود.

گروهی از محققان سیستم جدیدی را ابداع کرده‌اند که با استفاده از هوش مصنوعی توئیت‌ها و مطالب ارسالی در سایت توئیتر را اسکن می کند تا از این طریق آسیب‌پذیری‌های امنیتی را شناسایی کند. پژوهشگران دانشگاه اوهایو و شرکت امنیتی FireEye با همکاری یکدیگر سیستم مذکور را طراحی کرده‌اند.

این سیستم با استفاده از الگوریتم‌های خودآموز قادر به مطالعه میلیون‌ها توئیت است تا در صورتی که اگر در یکی از آنها به وجود حفره‌های امنیتی در نرم‌افزاری خاص اشاره شده بود، موضوع به سرعت تشخیص داده شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها