کد خبر: 276972
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۷ ۱۰:۴۴:۰۰
| |

ثروتمندترین افراد جهان در کدام شهرها زندگی می‌کنند؟

لندن بیش از هر شهر دیگری در جهان، مورد علاقه کسانی است که 30 میلیون دلار و بیشتر ثروت دارند.

ثروتمندترین افراد جهان در کدام شهرها زندگی می‌کنند؟
کد خبر: 276972
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۷ ۱۰:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مؤسسه «نایت فرانک» امسال نیز به مانند سال‌های گذشته در گزارش خود با عنوان «گزارش ثروت 2019» به بررسی مکان‌های مورد علاقه ثروتمندان جهان برای زندگی پرداخته است.

فرصت‌های شغلی و تجاری، سبک زندگی لوکس، زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی و امنیت و ثبات اقتصادی از اصلی‌ترین دلایل عنوان شده توسط ثروتمندترین افراد جهان برای انتخاب محل سکونت خود بوده است. سال گذشته بیش از 200 هزار نفر با ثروت 30 میلیون دلار و بیش‌تر در جهان زندگی می‌کرده‌اند که حدود 70 درصد آن‌ها در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا ساکن بوده‌اند.

بر این اساس 10 شهر برتر جهان که میزبان میلیونرها هستند عبارتند از:

1- لندن: با وجود فضای نامطمئن ناشی از نحو خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و کاهش سطح رشد اقتصادی این کشور، در این شهر، 4944 نفر با ثروتی معادل 30 میلیون دلار و یا بیشتر زندگی می‌کنند که بیش از هر شهر دیگری در جهان است.

2- توکیو: پایتخت ژاپن که میزبان 3732 نفر با ثروتی معادل 30 میلیون دلار و یا بیشتر است.

3- سنگاپور: قطب مالی و بانکی آسیا که در سال اخیر پیشرفت بی‌نظیری داشته است. در این شهر، 3598 نفر با ثروتی معادل 30 میلیون دلار و یا بیشتر زندگی می‌کنند.

4- نیویورک: تنها نماینده آمریکای شمالی در فهرست امسال که در آن 3378 نفر با ثروت 30 میلیون دلار و یا بیش‌تر زندگیمی‌کنند.

5- پکن: پکن به عنوان پایتخت دومین اقتصاد بزرگ جهان یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان نیز است. در این شهر‌، 1673 نفر با ثروتی معادل 30 میلیون دلار و یا بیشتر زندگی می‌کنند.

6- پاریس: در رقابتی نزدیک با زوریخ سوئیس، پایتخت فرانسه موفق شده است تا دومین محل زندگی ثروتمندان اروپایی باشد. در این شهر 1667، نفر با ثروتی معادل 30 میلیون دلار و یا بیشتر زندگی می‌کنند.

7- سئول: در این شهر، 1594 نفر با ثروتی معادل 30 میلیون دلار یا بیشتر زندگی می‌کنند.

8- تایوان: با وجود محدودیت‌های شدید اقتصادی و تجاری اعمال‌شده توسط چین بر تایوان، در این شهر 1519 نفر با ثروتی معادل 30 میلیون دلار و یا بیشتر زندگی می‌کنند.

9- زوریخ: شاید برایتان عجیب باشد اما سوئیس نیز به مانند آمریکا تنها یک نماینده در فهرست امسال دارد. در این شهر 1507 نفر با ثروتی معادل 30 میلیون دلار و یا بیشتر زندگی می‌کنند.

10- سائوپائولو: در این شهر 1352 نفر با ثروتی معادل 30 میلیون دلار و یا بیشتر زندگی می‌کنند.

منعب: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها