کد خبر: 779962
|
۱۴۰۵/۰۴/۰۶ ۲۳:۱۹:۵۸
| |

لغو مذاکرات فنی در پی حمله آمریکا به سیریک؟

یک منبع مطلع در این باره به جماران گفت: مذاکره کنندگان معتقدند نقض صریح ماده یک آتش بس باید واکنشی در سطح توقف مذاکره داشته باشد.

لغو مذاکرات فنی در پی حمله آمریکا به سیریک؟
کد خبر: 779962
|
۱۴۰۵/۰۴/۰۶ ۲۳:۱۹:۵۸

تیم مذاکره کننده ایران در پی حمله بامداد آمریکا به سیریک درباره بررسی لغو مذاکرات فنی در حال مشورت هستند.

به گزارش جماران، یک منبع مطلع در این باره به جماران گفت: مذاکره کنندگان معتقدند نقض صریح ماده یک آتش بس باید واکنشی در سطح توقف مذاکره داشته باشد.

به گفته این منبع، تیم مذاکره کننده ایران همچنان در حال مشورت در این مورد هستند و رایزنی های خود را ادامه می دهند.

برای مطالعه و بررسی آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال اعتمادآنلاین در «روبیکا» و «بله» مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

خواندنی ها