گفتوگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنیهای دیپلماتیک روز جاری (جمعه) تلفنی با بدر عبدالعاطی وزیر خارجه مصر گفت وگو کرد.
ایرنا نوشت: عراقچی در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه مصر در خصوص تحولات منطقهای و همچنین آخرین وضعیت روند دیپلماتیک جاری بین ایران و ایالات متحده با هدف حفظ صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا گفت وگو و تبادل نظر کرد.
دیدگاه تان را بنویسید