کد خبر: 779395
|
۱۴۰۵/۰۴/۰۲ ۱۳:۲۸:۲۴
| |

نتانیاهو: من از حمایت دوستان آمریکایی‌مان بسیار سپاسگزارم اما باید خود را از وابستگی آمریکا رها کنیم؛ کار تمام نشده است!

نخست وزیر اسراییل ضمن تمجید از حمایت آمریکا در عین حال تاکید کرد:ما نیازمندیم که خود را از وابستگی تسلیحاتی آمریکا برهانیم.

نتانیاهو: من از حمایت دوستان آمریکایی‌مان بسیار سپاسگزارم اما باید خود را از وابستگی آمریکا رها کنیم؛ کار تمام نشده است!
کد خبر: 779395
|
۱۴۰۵/۰۴/۰۲ ۱۳:۲۸:۲۴

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: من از حمایت دوستان آمریکایی‌مان بسیار سپاسگزارم، اما ما باید خود را از وابستگی رها کنیم و یک سیستم تسلیحاتی مستقل بسازیم.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، وی ادعا کرد: ما به ایران و نیروهای نیابتی آن در منطقه ضربه زدیم و این عملیات هنوز تمام نشده است.

این در حالی است که خواجه محمد آصف، وزیر دفاع پاکستان ساعاتی قبل اعلام کرده بود: اسرائیل در تلاش برای برهم زدن توافق صلح میان آمریکا و ایران است و این توافق به معنای پایان سیاسی نتانیاهو و شاید بازداشت وی خواهد بود. نتانیاهو در کرانه باختری، نوار غزه و لبنان نسل‌کشی کرده و متحدان غربی اسرائیل در این جنایات شریک و همدست تل آویو هستند.

برای مطالعه و بررسی آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال اعتمادآنلاین در «روبیکا» و «بله» مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

خواندنی ها