کد خبر: 778863
|
۱۴۰۵/۰۳/۳۰ ۱۸:۱۰:۰۳
| |

ببینید| ادعای ونس:۱۶ میلیون بشکه از تنگه هرمز خارج کردیم / برنامه هسته‌ای ایران نابود شده است

معاون اول رئیس جمهور آمریکا:یکی از اولویت‌های اصلی رئیس‌جمهور بازگشایی تنگه بود و حالا این اتفاق محقق شده است.دیروز موفق شدیم ۱۶ میلیون بشکه نفت را از تنگه هرمز خارج کنیم؛ رکوردی که حتی به قبل از آغاز درگیری‌ها برمی‌گردد.هدف دوم ما دسترسی به ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران بود تا بازسازی برنامه هسته‌ای در بلندمدت عملاً غیرممکن شود.

حجم ویدیو: 1.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42 دانلود ویدیو
کد خبر: 778863
|
۱۴۰۵/۰۳/۳۰ ۱۸:۱۰:۰۳
حجم ویدیو: 1.31M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42 دانلود ویدیو
برای مطالعه و بررسی آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال اعتمادآنلاین در «روبیکا» و «بله» مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

خواندنی ها