کد خبر: 654764
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ۱۲:۱۱:۴۲
| |

مایک پنس: نمی‌توانم از ترامپ حمایت کنم؛ وجدانم آسوده نیست

معاون رئیس‌جمهور آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، می‌گوید که نمی‌تواند با وجدانی آسوده از نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حمایت کند.

مایک پنس: نمی‌توانم از ترامپ حمایت کنم؛ وجدانم آسوده نیست
کد خبر: 654764
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ۱۲:۱۱:۴۲

مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، می‌گوید که نمی‌تواند با وجدانی آسوده از نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حمایت کند.

به گزارش مهر، پنس در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ معاون ترامپ بود و در ادامه به طور مستقل برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام نامزدی و سپس در اکتبر ۲۰۲۳ ستاد انتخاباتی خود را تعلیق کرد و انصراف داد.

معاون رییس جمهور سابق آمریکا در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز گفت: نباید تعجبی داشته باشد که امسال از دونالد ترامپ حمایت نکنم.

وی تاکید کرد: ببینید، به سابقه و کارنامه دولتی‌مان به شدت افتخار می‌کنم. آن دوران، در کارنامه محافظه‌کاران دوره‌ای بود که آمریکا شکوفاتر و امن‌تر شد و محافظه‌کاران در دادگاه‌ها منصوب شدند و جهان در صلح و آرامش بیشتری بود. با این حال، در جریان نامزدی‌ام برای انتخابات، آشکارا اعلام کردم که بر سر برخی موضوعات با ترامپ اختلاف نظر شدیدی دارم.

پنس اضافه کرد: دونالد ترامپ در مجموعه‌ای از مسائل سیاستی متضاد با سیاست محافظه‌کاران را دنبال می‌کند و به همین دلیل نمی‌توانم با وجدانی آسوده از او در انتخابات امسال حمایت کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها