کد خبر: 652735
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ۰۷:۳۴:۴۶
| |

نتانیاهو:

حمله به رفح ممکن است اندکی به تعویق بیفتد اما درهرصورت رخ خواهد داد

نخست‌وزیر اسرائیل گفت: حمله برنامه‌ریزی شده به شهر رفح در جنوب نوار ساحلی ممکن است به دلیل توافق اندکی به تعویق بیفتد، اما در هر صورت اتفاق خواهد افتاد، زیرا تا پیروزی کامل بر حماس چند هفته بیشتر باقی نیست.

حمله به رفح ممکن است اندکی به تعویق بیفتد اما درهرصورت رخ خواهد داد
کد خبر: 652735
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۷ ۰۷:۳۴:۴۶

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل می‌خواهد پس از آتش‌بس موقت احتمالی در نوار غزه، عملیات نظامی علیه حماس را با شدت تمام ادامه دهد. نتانیاهو به سی‌بی‌اس گفت: «حمله برنامه‌ریزی شده به شهر رفح در جنوب نوار ساحلی ممکن است به دلیل توافق اندکی به تعویق بیفتد، اما در هر صورت اتفاق خواهد افتاد، زیرا تا "پیروزی کامل" بر حماس چند هفته بیشتر باقی نیست.»

به گزارش انتخاب و به نقل از دویچه وله، نتانیاهو به این شبکه تلویزیونی تایید کرد که مذاکراتی برای یک توافق در جریان است. هدف از این اقدام تضمین آزادی گروگان‌های اسرائیلی از دست حماس در جریان یک آتش‌بس موقت است. در مقابل، فلسطینی‌های زندانی در اسرائیل باید آزاد شوند. نتانیاهو جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

نتانیاهو با تاکید بر حمله برنامه‌ریزی شده به شهر رفح اکنون افزود که این طرح شامل تخلیه غیرنظامیان نیز می‌شود. نتانیاهو به سی‌بی‌اس گفت: «زمانی که عملیات رفح آغاز شود، یک مرحله نبرد فشرده چند هفته‌ای تا تکمیل آن خواهیم داشت و نه ماه‌ها.»

نخست‌وزیر اسرائیل افزود: «اگر توافقی صورت نگیرد، به هر حال آن را انجام خواهیم داد. این باید انجام شود زیرا پیروزی کامل در دسترس است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها