کد خبر: 652317
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۲ ۰۷:۳۹:۵۵
| |

نتانیاهو:

زیر بار هیچ فشاری برای پایان جنگ نمی‌رویم

نخست وزیر اسرائیل تاکید کرد که این رژیم زیر بار هیچ گونه فشار داخلی و خارجی برای توقف تجاوز نظامی به غزه پیش از دستیابی به اهداف خود نخواهد رفت.

زیر بار هیچ فشاری برای پایان جنگ نمی‌رویم
کد خبر: 652317
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۲ ۰۷:۳۹:۵۵

بخش عربی خبرگزاری «آناتولی» ترکیه (AA) شامگاه (سه شنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از پایگاه نظامی «زیکم» در شمال نوار غزه، به ایراد یک سخنرانی تلویزیونی پرداخته و آن را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرده است.

به گزارش شفقنا، نتانیاهو در بخشی از سخنرانی خود اظهار داشت: فشارهای زیادی از داخل و خارج بر اسرائیل وجود دارد تا جنگ را پیش از دستیابی به همه اهداف آن از جمله انجام معامله به هر قیمتی برای آزادی ربوده شدگان (افراد تحت اسارت گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه) متوقف کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره همچنین تصریح کرد: با این حال ما آماده نیستیم که هر بهایی را بپردازیم و بدون شک نه آن بهای خیالی مورد درخواست حماس (جنبش مقاومت اسلامی فلسطین) که به معنای شکست کشور اسرائیل است.

نتانیاهو عنوان کرد: ما متعهد هستیم که جنگ را تا دستیابی به همه اهداف آن یعنی نابودی حماس، آزادی همه ربوده شدگان و تضمین این که غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیل نیست، ادامه دهیم و هیچ گونه فشاری وجود ندارد که بتواند این را تغییر دهد.

شایان ذکر است که حملات مرگبار و ویرانگر ارتش رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا علیه فلسطینیان ساکن نوار غزه در حالی وارد صد و سی و هفتمین روز خود شده که بنا بر اعلام مقامات این نوار و سازمان ملل متحد، تا به امروز دست کم ۲۹ هزار و ۱۹۵ شهید و همچنین ۶۹ هزار و ۱۷۰ زخمی بر جای گذاشته که کودکان و زنان بیشتر از دو سوم آنها را تشکیل می دهند و باعث یک فاجعه انسانی و بهداشتی بی سابقه، تخریب گسترده و آوارگی نزدیک به دو میلیون نفر نیز شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها