کد خبر: 646372
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۹ ۰۸:۲۷:۵۰
| |

واکنش حزب‌الله لبنان به گزارش روزنامه فیگارو؛ اطلاع سیدحسن نصرالله نیم ساعت قبل از عملیات طوفان الاقصی کذب است

حزب‌الله‌لبنان گزارش روزنامه فیگارو درباره عملیات طوفان الاقصی را تکذیب و اعلام کرد که این گزارش هیچ پایه و اساسی ندارد.

واکنش حزب‌الله لبنان به گزارش روزنامه فیگارو؛ اطلاع سیدحسن نصرالله نیم ساعت قبل از عملیات طوفان الاقصی کذب است
کد خبر: 646372
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۹ ۰۸:۲۷:۵۰

حزب‌الله لبنان گزارش روزنامه فیگارو درباره عملیات طوفان الاقصی را تکذیب و اعلام کرد که این گزارش هیچ پایه و اساسی ندارد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما گزارش روزنامه فیگارو درباره اسرار عملیات طوفان الاقصی را تکذیب و تأکید می‌کنیم که این گزارش توهمی بی‌پایه و اساس است که هدف آن از بین بردن اعتماد کامل میان جنبش‌های مقاومت در منطقه و پایبندی علنی و عملی آن به مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیستی است. سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در یک سخنرانی علنی اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی یک عملیات فلسطینی از نظر برنامه‌ریزی و اجرا و زمان و اهداف است.

به نقل از وبگاه النشره، در این بیانیه آمده‌است: حزب‌الله از این عملیات خبر نداشت. درنتیجه گزارش لوفیگارو کذب است و نشان دهنده جانبداری کامل این روزنامه از دشمن صهیونیستی و سقوط اخلاقی و حرفه‌ای این روزنامه مثل بسیاری از رسانه‌های غربی است که از ظالم و قاتل جانبداری کردند.

پیش از این روزنامه فیگارو اعلام کرده بود که سید حسن نصرالله نیم ساعت قبل از اجرای عملیات طوفان الاقصی از طرح عملیات خبردار شده بود.

این روزنامه مدعی شد که رهبران حماس در اردن و لبنان و قطر و شخصیت‌های نزدیک به حماس در غزه این مسئله را ذکر کرده‌اند.

عملیات طوفان الاقصی از هفتم اکتبر توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی آغاز شده‌است. به دنبال این عملیات رژیم صهیونیستی جنگ غزه را به راه انداخت که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها هزار فلسطینی و بحرانی بی‌سابقه در غزه منجر شده‌است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها