کد خبر: 644941
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۱۵:۴۳:۵۸
| |

ادعای رسانه های صهیونیستی:

نخست‌وزیر قطر با روسای «سیا» و «موساد» دیدار کرد

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دیدار روسای موساد و سیا با نخست وزیر قطر ظهر امروز در یکی از پایتخت های اروپایی برگزار شده است

نخست‌وزیر قطر با روسای «سیا» و «موساد» دیدار کرد
کد خبر: 644941
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۱۵:۴۳:۵۸

رسانه های رژیم صهیونیستی امروز از دیدار «دیوید بارنیا» رئیس سازمان جاسوسی این رژیم موسوم به «موساد» و «ویلیام برنز» رئیس سازمان جاسوسی آمریکا موسوم به «سیا» با «محمد بن عبدالرحمان آل ثانی» نخست وزیر قطر خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دیدار روسای موساد و سیا با نخست وزیر قطر ظهر امروز در یکی از پایتخت های اروپایی برگزار شده است.

در همین حال منابع خبری یکشنبه شب گزارش دادند که مقامات رژیم صهیونیستی در تلاش هستند تا با دادن امتیازاتی به توافق جدیدی برای مبادله اسرا دست پیدا کنند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی یکشنبه شب گزارش داده بود که این رژیم در حال بررسی آزادی اسرای فلسطینی محکوم به قتل صهیونیست‌ها در توافق بعدی مبادله اسرا است.

تارنمای "واللا" رژیم صهیونیستی نیز یکشنبه شب به نقل از دو منبع آگاه گزارش داده بود که «دیوید بارنیا» رئیس موساد و سرلشکر «نیتسان آلون» مسئول پرونده اسرای صهیونیستی این هفته برای بحث در مورد توافق جدید آزادی اسرا با نخست وزیر قطر در یکی از کشورهای اروپایی دیدار خواهند کرد.

از سوی دیگر، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام امنیتی مصری مدعی شد که رژیم صهیونیستی و حماس آماده آتش بس هستند و اختلافات باقی مانده بر سر جزئیات است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها