کد خبر: 644422
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۰۹:۵۰:۰۰
| |

عضو جنبش انصارالله:

اهرم‌های فشار ما در دریای سرخ دردناک است

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن به موضع‌گیری درباره تحرکات تل آویو و آمریکا در دریای سرخ پرداخت و گفت: اهرم‌های فشار دردناکی در دریای سرخ داریم.

اهرم‌های فشار ما در دریای سرخ دردناک است
کد خبر: 644422
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۰۹:۵۰:۰۰

محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن به موضع‌گیری درباره تحرکات تل آویو و آمریکا در دریای سرخ پرداخت و گفت: اهرم‌های فشار دردناکی در دریای سرخ داریم.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: اعزام ناو جنگی اسرائیلی (به دریای سرخ)، هدف رسانه ای صرف دارد.

وی با اشاره به تحرکات آمریکا برای تشکیل ائتلاف در دریای سرخ نیز بیان کرد: ما اهرم های فشار دردناکی علیه کشورهایی که در ائتلاف بین المللی در آبهای دریای سرخ مشارکت خواهند کرد، در اختیار داریم.

پیش از این «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن گفته بود: توصیه می‌کنیم، کشتی‌ها برای جلوگیری از ریسک در دریای سرخ دستورات نیروی دریایی یمن را رعایت کنند. همچنین توصیه ما این است که هویت کشتی ها جعل نشود و پرچم‌ها جز پرچم مالک کشتی برداشته شده و کشتی‌هایی که از دریای سرخ تردد می‌کنند، مقصدشان سواحل اشغالی در فلسطین نباشد. نیروهای مسلح یمن به روشنی اهداف خود را برای پیروزی غزه اعلام کرده که از آن جمله توقف حمله تروریستی آمریکا و اسرائیل به این باریکه است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها