کد خبر: 644417
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۰۹:۰۵:۰۰
| |

برگزاری دادگاه محاکمه منافقین دست وزارت خارجه را برای بازگرداندن آن‌ها به کشور باز می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزاری اولین جلسه دادگاه منافقین را دارای آثار بسیار خوبی دانست و گفت که بعد از صدور احکام دست وزارت امور خارجه در مجامع حقوقی باز می‌شود تا نسبت به استرداد منافقین به کشور اقدام کرده و دولت‌ها هم نمی‌توانند از آنها حمایت کنند.

برگزاری دادگاه محاکمه منافقین دست وزارت خارجه را برای بازگرداندن آن‌ها به کشور باز می‌کند
کد خبر: 644417
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۰۹:۰۵:۰۰

محمود عباس‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به برگزاری اولین دادگاه اعضا و سرکرده گروهک تروریستی منافقین گفت: قوه قضاییه با برگزاری این دادگاه حرکت بسیار خوبی را شروع کرده که البته دیرهنگام بود؛ این دادگاه مربوط به کسانی است که علیه ملت ایران در مقیاس وسیع مرتکب جرم شده و جراحات عمیقی به ملت ایران وارد کردند. کسانی که داعیه دار آزادی و حقوق بشر هستند اما دست‌شان مرفق به خون ملت ایران آلوده است.

به گزارش ایسنا بخش هایی از گفت و گوی عباس زاده را در ادامه می خوانید:

 

  • باید کسانی که علیه امنیت ملی تلاش کرده و به جان و مال مردم ایران آسیب می‌زنند و با ترورهای دسته‌ جمعی اقدام به جنایت می‌کنند پاسخگوی جنایات‌شان باشند. آنها با دشمن ملت ایران برای حمله به مردم همکاری کردند، باید هزینه اینگونه اقدامات آنقدر بالا رود تا کسی جرات تکرار چنین فجایعی را نداشته باشد.
  • بعد از احکام صادره دست ما در مجامع حقوقی علیه کشورهایی که به منافقین پناه دادند باز می‌شود؛ چون وقتی این افراد از منظر ملت و کشوری مجرم شناخته شدند کشورهای دیگر نمی‌توانند به آنها پناه ببرند؛ لذا دست وزارت خارجه برای استرداد آنها باز می‌شود و دولت‌ها نمی‌توانند از آنها حمایت کنند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها