کد خبر: 642867
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ ۰۷:۲۰:۵۳
| |

آزادی ۳۰ فلسطینی دیگر از زندان‌های اسرائیل

سازمان زندان‌های اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که در مجموع ۳۰ فلسطینی روز پنجشنبه از زندان‌های «دامون»، «مگیدو»، «اوفر»، «نافه»، «کتزیوت» و «رامون» آزاد شدند.

آزادی ۳۰ فلسطینی دیگر از زندان‌های اسرائیل
کد خبر: 642867
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ ۰۷:۲۰:۵۳

سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که در مجموع ۳۰ فلسطینی روز پنجشنبه از زندان‌های «دامون»، «مگیدو»، «اوفر»، «نافه»، «کتزیوت» و «رامون» آزاد شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، بر اساس شرایط آتش‌بس رژیم صهیونیستی و حماس، این رژیم باید به ازای هر گروگان اسرائیلی، سه فلسطینی را آزاد کند.

پس از بحث‌های طولانی درباره تمدید آتش‌بس تا روز هفتم، دولت رژیم صهیونیستی در نهایت پیشنهاد حماس برای آزادی هشت گروگان اسرائیلی جدید را در روز پنجشنبه پذیرفت. چند منبع آگاه به سی‌ان‌ان گفتند که اسرائیل با شمارش دو گروگان اسرائیلی-روسی که روز چهارشنبه آزاده شده بودند، به عنوان بخشی از گروگان‌هایی که روز پنجشنبه آزاد شدند، موافقت کرد.

«ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت خارجه قطر نیز بر مفاد تمدید آتش‌بس تأکید کرده و اعلام کرد که اسرائیل ۳۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل را در ازای ۱۰ گروگان در غزه با احتساب آزادی دو شهروند اسرائیلی-روسی در روز چهارشنبه آزاد خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها