کد خبر: 642411
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ۰۹:۲۵:۰۰
| |

نتانیاهو:

به بایدن گفتم آتش‌بس تمام شود حملات نظامی به غزه را ادامه می‌دهیم

در بیانیه منتشر شده از سوی دفتر نتانیاهو آماده است که نخست وزیر اسرائیل با بایدن در خصوص آزادی گروه دیگری از اسیران از غزه گفتگو کرد و در عین حال تاکید نمود که در پایان آتش بس، اسرائیل تصمیم دارد انجام عملیات نظامی در نوار غزه را از سر بگیرد.

به بایدن گفتم آتش‌بس تمام شود حملات نظامی به غزه را ادامه می‌دهیم
کد خبر: 642411
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ۰۹:۲۵:۰۰

کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه تماس تلفنی با یکدیگر داشته و در مورد ادامه تلاش‌ها جهت آزادی تمامی اسیران توافق کردند.

به گزارش شفقنا، به نقل از العربیه، کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد، دو مقام تاکید کردند که کار هنوز تمام نشده است و آنها به تلاششان برای آزادی همه اسرا ادامه خواهند داد. آنها همچنین تاکید کردند که طی روزهای آتی تماس با یکدیگر داشته باشند.

طبق این بیانیه، رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر اسرائیل در خصوص وقفه در درگیری‌ها و افزایش کمک‌های انسانی به غزه گفتگو کردند.

در همین حال، در بیانیه منتشر شده از سوی دفتر نتانیاهو آماده است که نخست وزیر اسرائیل با بایدن در خصوص آزادی گروه دیگری از اسیران از غزه گفتگو کرد و در عین حال تاکید نمود که در پایان آتش بس، اسرائیل تصمیم دارد انجام عملیات نظامی در نوار غزه را از سر بگیرد.

نتانیاهو گفت که او به بایدن اعلام کرده است که به محض پایان آتش بس موقت، اسرائیل عملیات خود در غزه را با تمام قدرت از سر خواهد گرفت، اما نتانیاهو اظهار کرد که اگر آزادی ۱۰ اسیر بیشتر در هر روز تسهیل شود، او از تمدید آتش بس استقبال خواهد کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها