کد خبر: 640894
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۰۷:۲۰:۰۰
| |

ادعای اسرائیل؛ در مذاکرات مبادله زندانی پیشرفت داشته‌ایم، احتمالا ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اجرا شود

یک منبع ارشد اسرائیل بامداد چهارشنبه گفت: «در توافق مبادله گروگان‌ها پیشرفت‌هایی حاصل شده و ممکن است طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اجرا شود».

ادعای اسرائیل؛ در مذاکرات مبادله زندانی پیشرفت داشته‌ایم، احتمالا  ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اجرا شود
کد خبر: 640894
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۰۷:۲۰:۰۰

در بحبوحه انتشار اخبار و اظهارات ضد و نقیض درباره پیشرفت در مذاکرات غیرمستقیم بین رژیم موقت صهیونیستی و مقاومت فلسطین برای مبادله اسرا، یک مقام تل‌آویو از نزدیک‌شدن به توافق خبر داد.

یک منبع ارشد رژیم تروریست صهیونیستی بامداد چهارشنبه گفت: «در توافق مبادله گروگان‌ها پیشرفت‌هایی حاصل شده و ممکن است طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اجرا شود».

این مقام صهیونیست که نامش فاش نشد به شبکه «اِی‌بی‌سی» توضیح داد: «کابینه جنگ اسرائیل عصر چهارشنبه جلسه‌ای را برای بحث در مورد توافق مبادله گروگان‌ها برگزار می‌کند».

خبرگزاری «رویترز» نیز به نقل از یک منبع امدادی نوشت: «اسرائیل موافقت کرده که ۲۴ هزار لیتر سوخت برای کامیون‌های مورد استفاده در عملیات سازمان ملل در نوار غزه وارد شود».

رسانه‌های صهیونیستی ضمن اشاره به میانجی‌گری قطر و آمریکا برای حصول توافق مبادله اسرا، گزارش دادند: «اولین گام این توافق شامل آن است که اسرائیل کودکان زندانی فلسطینی را در ازای کودکان صهیونیست که توسط حماس نگهداری می‌شوند، آزاد کند».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها