کد خبر: 640438
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۰۵:۰۰
| |

ادعای بنی‌گانتز:

ارتشی اخلاقی تر از ارتش اسرائیل در سراسر جهان وجود ندارد!

عضو شورای وزارتی اسرائیل برای جنگ علیه غزه مدعی شد: «ارتشی اخلاقی تر از ارتش اسرائیل در سراسر جهان وجود ندارد.»

ارتشی اخلاقی تر از ارتش اسرائیل در سراسر جهان وجود ندارد!
کد خبر: 640438
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ ۰۹:۰۵:۰۰

بنی گانتز عضو شورای وزارتی اسرائیل برای جنگ علیه غزه مدعی شد: «ارتشی اخلاقی تر از ارتش اسرائیل در سراسر جهان وجود ندارد.»

به گزارش شفقنا، رای الیوم نوشت: گانتز این ادعا را در واکنش به اظهارات امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه مطرح کرد که در انها از اسرائیل خواسته بود کشتار زنان و کودکان در نوار غزه را متوقف کند.

وی شامگاه شنبه در گفتگو با رادیو اسرائیل گفت: «اسرائیل هیچ موعظه اخلاقی را از هیچ کس نمی پذیرد. »

گانتز ادامه داد: «ـارتش اسرائیل اخلاقی ترین ارتش در جهان است و ما توصیه های اخلاقی را از کسانی که از حماس حمایت می کنند، نمی پذیریم.»

روز جمعه امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در اظهاراتی گفته بود: در واقع امروزه غیرنظامیان بمباران می شوند. اینها کودکان، زنان و افراد مسنی هستند  که در معرض بمباران و کشتار قرار می گیرند. این موضوع هیچ توجیه و مشروعیتی ندارد. از اسرائیل می خواهیم آن را متوقف کند.»

از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل هم در پی این اظهارات، مکرون را به باد انتقاد گرفت و گفت: مکرون اشتباه فاحشی مرتکب شد. یک اشتباه واقعی و اخلاقی.»

نتانیاهو افزود: «به رئیس جمهور فرانسه می گویم، این به شما هم خواهد رسید. این یک جنگ عادلانه بی نظیر است و در عین حال یک خط اخلاقی است که نظیر ندارد.»

یوآف گالانت وزیر جنگ اسرائیل هم مکرون را به دلیل این اظهارات به باد انتقاد گرفت و گفت: شجاعت برای موعظه اخلاقی ما در بحبوحه نبرد از کجا می آید؟ ما قدرت و وظیقه دفاع از خود داریم و این کار را خواهیم کرد. تاشکست حماس سکوت نخواهیم کرد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها