کد خبر: 640347
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ۱۷:۲۰:۱۱
| |

معاون دبیرکل جهاد اسلامی؛ اسرائیل ناگزیر به معامله برای تبادل اسرای نظامی خواهد شد

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه اسرائیل ناچار به تبادل اسرا است گفت: اگر نظامیان دشمن از خودروهای زرهی ​​خود پیاده شوند، ممکن است شاهد جنگ خیابانی در نوار غزه باشیم، اما آنها جرأت نمی‌کنند از خودروهایشان پیاده شوند.

معاون دبیرکل جهاد اسلامی؛ اسرائیل ناگزیر به معامله برای تبادل اسرای نظامی خواهد شد
کد خبر: 640347
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ۱۷:۲۰:۱۱

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: تصویر هفتم اکتبر (آغاز عملیات طوفان الاقصی) در اذهان جهانیان ماندگار خواهد شد و رژیم صهیونیستی ناگزیر به تبادل اسرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمد الهندی گفت: همه گزینه‌ها برای اسرائیل دشوار است. صحبت از آتش‌بس برای ۳ یا ۴ ساعت با هدف گمراهی است و آتش‌بسی که آنها از آن صحبت می‌کنند در خدمت منافع اسرائیل است و هدف آن تبعید مردم ما از شمال به جنوب است تا مقدمه‌ای برای تبعید آنها شاید به سینای مصر باشد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با بمباران نانوایی‌ها، آب و پنل‌های خورشیدی از سلاح گرسنگی علیه ملت فلسطین در غزه استفاده می‌کند، گفت: رژیم اشغالگر تحت پوشش آمریکا و غرب اصرار دارد تا اهالی غزه را در یک منطقه آواره کند.

الهندی درباره وضعیت مقاومت نوار غزه با ورود جنگ به سی و ششمین روز متوالی نیز تاکید کرد:  روحیه مقاومت علی‌رغم تهاجم بزرگ اسرائیل همچنان بالاست و اعضای مقاومت از انعطاف زیادی برخوردارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر نظامیان دشمن از خودروهای زرهی ​​خود پیاده شوند، ممکن است شاهد جنگ خیابانی در نوار غزه باشیم، اما آنها جرأت نمی‌کنند از خودروهایشان پیاده شوند.

وی تاکید کرد: اگر ارتش رژیم صهیونیستی در غزه باقی بماند، بدون شک از بین خواهد رفت.

الهندی درباره پرونده اسرای صهیونیست در غزه نیز تصریح کرد: اسرائیل طرفی است که مذاکرات درباره اسرا را به تعویق می‌اندازد و در این مسیر مانع‌تراشی می‌کند و به همین دلیل روند توافق برای آزادی اسرا متوقف شده است.

وی در این باره تاکید کرد: اسرائیل با وجود شرایط سختی که تجربه می‌کند، ناگزیر به معامله برای تبادل اسرای نظامی خواهد شد که نتیجه آن خالی شدن زندان‌های رژیم اشغالگر از اسرای فلسطینی خواهد بود.

محمد الهندی در پایان تأکید کرد که ملت فلسطین با هر نیرویی که نوار غزه را اشغال کند، مبارزه خواهد کرد و تنها راه حل مسئله فلسطین برچیدن رژیم صهیونیستی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها