کد خبر: 639691
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۲۲:۱۰:۰۰
| |

تحلیل کیهان:

سیدحسن نصرالله خواست به جهان عرب بگوید حتی اگر با ایران و حزب‌الله لبنان مشکل دارند، از حمایت از فلسطین دریغ نکنند

روزنامه کیهان نوشت: سید در واقع با این بیان به جهان اسلام و جهان عرب گفت اگر با حزب‌الله یا ایران هم مشکل دارید، از حمایت قاطع و بی‌ملاحظه برادران‌تان در فلسطین دریغ نکنید.

سیدحسن نصرالله خواست به جهان عرب بگوید حتی اگر با ایران و حزب‌الله لبنان مشکل دارند، از حمایت از فلسطین دریغ نکنند
کد خبر: 639691
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۶ ۲۲:۱۰:۰۰

روزنامه کیهان پشت پرده تاکید سیدحسن نصرالله مبنی بر عدم ارتباط عملیات طوفان‌الاقصی به ایران و حزب‌الله لبنان را تشریح کرده است.

به گزارش کیهان، سید گفت عملیات بزرگ طوفان‌الاقصی، تصمیمی صد در صد فلسطینی بود که حماس شخصاً اتخاذ نمود و اقدامی صد در صد فلسطینی بود که رزمندگان مقاومت فلسطین آن را اجرا نموده و پیش از آن هیچ کدام از رهبران محور مقاومت از آن خبر نداشتند.

بعضی گمان کرده‌اند سید با این بیان از عملیات طوفان‌الاقصی تبری جسته و یا ابراز دلخوری کرده و خواسته است بگوید این عملیات و مسایل پس از آن به ما ربطی ندارد و حال آنکه از یک‌سو سید با تعبیراتی در اوج و پیاپی، این عملیات را تحسین کرده و از سوی دیگر در ادامه، شرح مفصلی از اقدامات حزب‌الله از روز هشتم اکتبر یعنی فردای عملیان طوفان‌الاقصی در حمایت از اقدام فلسطینی‌ها بیان کرده است. 

کیهان تاکید کرده است: سید در واقع با این بیان به جهان اسلام و جهان عرب گفت اگر با حزب‌الله یا ایران هم مشکل دارید، از حمایت قاطع و بی‌ملاحظه برادران‌تان در فلسطین دریغ نکنید. در واقع سید در این بیان قوی، راه کمک همه بخش‌های جهان اسلام به فلسطینی‌ها را فارغ از دسته‌بندی‌هایی که - متأسفانه - در آن وجود دارد، باز کرد و این کمکی بسیار اساسی و فداکارانه است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها