کد خبر: 638590
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ۲۱:۴۵:۰۰
| |

هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله:

نتانیاهو باعث شکاف در جامعه و ارتش اسرائیل شد/ برای ماندن در میدان نبرد کاملا آماده‌ایم

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با اعلام آمادگی برای حمایت از حماس گفت: اگر ارتش اسرائیل در دروازه‌ها غزه بشکند که شامل پنج لشکر است به این مفهوم می باشد که نیمی از ارتش اسرائیل در هم شکسته است، پس از آن ارتش اسرائیل، چه می‌ماند.

نتانیاهو باعث شکاف در جامعه و ارتش اسرائیل شد/ برای ماندن در میدان نبرد کاملا آماده‌ایم
کد خبر: 638590
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ۲۱:۴۵:۰۰

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان معتقد است عملیات غزه خنجری در قلب ارتش اسرائیل بود.

به گزارش ایرنا، «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان از آمادگی کامل این جنبش برای ماندن در میدان نبرد خبر داد.

وی با اشاره به تحولات غزه بیان کرد: ما در غزه شاهد گروهی متحد، قوی و استوار هستیم که به خوبی می‌داند چه می‌خواهد و آماده جانفشانی تا آخر راه است.

صفی الدین افزود: در طرف دیگر اگر به رژیم صهیونیستی نگاهی بیندازیم متوجه خواهیم شد که سران سیاسی و نظامی سردرگم هستند و نمی دانند چکار باید کنند.

صفی الدین اظهار داشت: شکاف در جامعه اسرائیل به دست نتانیاهو رقم خورد و هم اکنون این شکاف در بدنه ارتش اسرایل ایجاد شده است و اگر این ارتش کارش تمام شود به آن مفهوم است که کار اسرائیل تمام شده است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: اگر ارتش اسرائیل در دروازه ها غزه بشکند که شامل پنج لشکر است به این مفهوم می باشد که نیمی از ارتش اسرائیل در هم شکسته است، پس از آن ارتش اسرائیل، چه می‌ماند.

صفی الدین تصریح کرد: نتانیاهو در حال حاضر با ارتش درهم شکسته در عملیات طوفان الاقصی ماجراجویی می‌کند که از سال ۲۰۰۶ نتوانسته است که توان خود را بازیابد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها