کد خبر: 638148
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۲۱:۲۰:۰۰
| |

روزنامه کیهان:

اسرائیل می‌تواند به حماس ضربه سنگین بزند اما نمی‌تواند آن را نابود کند

روزنامه کیهان نوشت: صهیونیست‌‎ها ادعای نابودی حماس را مطرح کرده‌اند، اما دستیابی به این هدف برای رژیم اسرائیل غیرممکن است، زیرا حتی اگر صهیونیست‌ها ضربه سنگین به حماس وارد کنند، نمی‌توانند جلوی باز‌‌سازی آن را بگیرند.

اسرائیل می‌تواند به حماس ضربه سنگین بزند اما نمی‌تواند آن را نابود کند
کد خبر: 638148
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۲۱:۲۰:۰۰

روزنامه کیهان اذعان کرده که اسرائیل می‌تواند به حماس ضربه سنگین بزند اما نمی‌تواند آن را نابود کند.

به گزارش کیهان، بسیاری معتقدند که رژیم اسرائیل قادر به از بین بردن حماس نیست، چون حماس نماینده یک ایده سیاسی و مذهبی به‌نام آزادی قدس است و این ایده را نمی‌توان از بین برد. حماس همچنین شهرت خود را در میان فلسطینی‌ها به دلیل استقبال آنها از مبارزات مسلحانه و شهادت‌طلبانه علیه اسرائیل به‌دست آورده و با این شرایط نمی‌توان ادعای از بین بردن آرزوی یک ملت را داشت. در واقع صهیونیست‌‎ها ادعای نابودی حماس را مطرح کرده‌اند، اما دستیابی به این هدف برای رژیم اسرائیل غیرممکن است، زیرا حتی اگر صهیونیست‌ها ضربه سنگین به حماس وارد کنند، نمی‌توانند جلوی باز‌‌سازی آن را بگیرند.

کیهان در ادامه تاکید کرده است: اکنون نیز که غزه زیر شدیدترین بمباران است، واکنش راکتی و موشکی مقاومت اسلامی حماس به اشغالگران ادامه دارد و بمباران روزانه نوار غزه نتوانسته حماس را متوقف کند. عدم توقف حماس و تداوم بمباران شهرهای تل‌آویو و عسقلان بارزترین نشانه شکست اسرائیل در 22 روزه گذشته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها