کد خبر: 637280
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

نیکی هیلی نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل:

از صحبت درباره وزارت دفاع خسته‌ام؛ یک وزارت حمله می‌خواهم، دشمن باید از ما بترسد

نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور خواستار تغییر وزارت دفاع آمریکا به «وزارت حمله» شد تا بدین طریق ترسی را در دل «دشمنان خارجی» ایجاد کند.

از صحبت درباره وزارت دفاع خسته‌ام؛ یک وزارت حمله می‌خواهم، دشمن باید از ما بترسد
کد خبر: 637280
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۰۸:۳۰:۰۰

نیکی هیلی نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده طی کارزار انتخاباتی خود در شهر سدار راپیدز واقع در ایالت آیووا از کشورش خواست تا به درگیری حماس و رژیم صهیونیستی پاسخ دهد و این اقدام را با ارائه آنچه این رژیم و ارتشش احتیاج دارند، اتخاذ کند.

به گزارش ایسنا، راشا تودی در گزارشی نوشت که نیکی هیلی همچنین خواستار قطع بودجه دولتی برای دانشجویان و کارمندانی شد که از برگزاری تجمعات حامی فلسطین حمایت می‌کنند.

او که کاندیدای جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا است و دوره‌ای هم فرماندار کارولینای جنوبی بود، گفت: «دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا نباید نسبت به آزادی دو گروگان آمریکایی توسط حماس فریب بخورد. آن‌ها دست به چنین اقدامی زدند زیرا در تلاشند تا خود را در چشم آمریکا خوب جلوه دهند. گولشان را نخورید!»

نیکی هیلی که در دوران دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، نماینده این کشور در سازمان ملل متحد بود، در ادامه این کارزار انتخاباتی مدعی شد: «داشتن یک ارتش و رهبری قوی‌تر در کاخ سفید می‌توانست مانع جنگ در اسرائیل و همچنین درگیری روسیه-اوکراین شود. تبادل اخیر زندانیان با ایران و خروج نافرجام نیروهای آمریکایی از افغانستان در سال ۲۰۲۱ دشمنان آمریکا را برجسته کرد و فقط یک ارتش قوی‌تر می‌تواند اعتبار ایالات متحده را احیا کند.»

وی در پایان افزود: ما باید زرنگ و آماده باشیم. من از صحبت درباره وزارت دفاع خسته هستم و یک وزارت حمله می‌خواهم. هر دشمن باید از ما بترسد.

هیلی چندی پیش از رژیم صهیونیستی خواست تا پس از حمله حماس به شهرک‌های اطراف نوار غزه، این گروه را از بین ببرد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها