کد خبر: 637264
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۰۷:۱۵:۰۰
| |

ارتش اسرائیل:

از امروز یکشنبه، حملات به غزه را افزایش می‌دهیم

همزمان با گزارش‌ها از تکمیل تدارکات برای حمله زمینی به نوار غزه، ارتش اسرائیل گفت که از روز یکشنبه حملات به این منطقه را تشدید می‌کند.

از امروز یکشنبه، حملات به غزه را افزایش می‌دهیم
کد خبر: 637264
|
۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ۰۷:۱۵:۰۰

در حالی که نهادهای بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت چشمان خود را روی جنایات رژیم موقت صهیونیستی علیه فلسطینیان بسته‌اند و حتی کشورهای غربی از حملات اشغالگران به نوار غزه حمایت می‌کنند، تل‌آویو از تشدید حملات به این منطقه خبر داد.

به گزارش فارس، ارتش رژیم کود‌ک‌کُش صهیونیستی بامداد یکشنبه اعلام کرد که از امروز حملات وحشیانه به نوار غزه را تشدید می‌کند.

همزمان کانال ۱۳ تلویزیون تل‌آویو گزارش داد که ارتش این رژیم تدارکات برای حمله زمینی به نوار غزه را تکمیل کرده و فقط منتظر تاییده کابینه سیاسی است.

این در حالی است که شامگاه شنبه وزارت کشور فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بازار اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز غزه تعداد زیادی شهید و مجروح برجای گذاشته است.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که بیش از ۵۰ نفر در جریان حملات شامگاه شنبه جنگنده‌های رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، به شهادت رسیده‌اند.

 از سوی دیگر شمار قربانیان حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به قهوه‌خانه «ریو» در مرکز خان‌یونس به ۱۲ شهید و ۱۷ زخمی افزایش یافته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها