کد خبر: 635946
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۱ ۱۲:۱۰:۰۰
| |

افزایش آمار کشته‌های اسرائیل به 1500 نفر؛ 3400 شهرک‌نشین زخمی شدند

رسانه‌های اسرائیلی در هفتمین روز از نبرد طوفان الاقصی و طی گزارش‌هایی اعلام کردند که تاکنون ۱۵۰۰ اسرائیلی کشته و ۳۴۰۰ شهرک‌نشین دیگر هم زخمی شده‌اند.

افزایش آمار کشته‌های اسرائیل به 1500 نفر؛ 3400 شهرک‌نشین زخمی شدند
کد خبر: 635946
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۱ ۱۲:۱۰:۰۰

رسانه‌های عبری امروز جمعه، ۱۳اکتبر در گزارش‌هایی اعلام کردند که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش حماس علیع اشغالگران تاکنون، ۱۵۰۰ صهیونیست کشته و ۳۴۰۰ شهرک‌نشین دیگر هم زخمی شده‌اند.

به گزارش فارس، پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین» با اعلام این آمار، نوشت: رسانه‌های اسرائیلی همچنین گزارش دادند که تجهیزات زیادی مانند کلاه ایمنی و جلیقه‌های محافظ در بین سربازانی که اخیراً به خدمت سربازی رفته‌اند، گم شده است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرده بود که تعداد کشته‌های این رژیم طی عملیات اخیر نیروهای مقاومت به ۱۳۰۰ کشته رسیده و مجروحان نیز به ۳۱۹۲ نفر افزایش یافته‌اند. ارتش اشغالگران نیز در آخرین آمار اعلامی‌اش خبر داده بود که شمار کشته‌های نظامیانش به ۲۴۷ نفر رسیده است.

امروز رسانه‌های صهیونیستی به نقل از ارتش رژیم اشغالگر و پس از ۶ روز پنهان کاری، اعلام کردند که  ژنرال «لئون بار»، افسر ارشد در بخش کرانه باختری طی عملیات طوفان الاقصی و محاصره شهرک‌های اشغالی به دست نیروهای مقاومت فلسطین کشته شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها