کد خبر: 635932
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

انتقاد رسانه سعودی از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه: نتانیاهو دشمن اصلی اسرائیل است

یک روزنامه سعودی به طرز عجیبی از حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه انتقاد کرد و به آنها هشدار داد، ورود به جنگ زمینی در غزه رفتن به گردش نیست.

انتقاد رسانه سعودی از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه: نتانیاهو دشمن اصلی اسرائیل است
کد خبر: 635932
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۰۹:۰۰:۰۰

سید عماد حسینی- یک روزنامه سعودی به طرز عجیبی از حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه انتقاد کرد و به آنها هشدار داد، ورود به جنگ زمینی در غزه رفتن به گردش نیست.

به گزارش اعتمادآنلاین، ابراهیم جلال در یادداشتی که در شماره روز جمعه روزنامه سعودی الجزیره منتشر شد نوشت، لجاجت اسرائیل هر روز بیشتر زمینه فروپاشی‌اش را مهیا می‌کند.

به نوشته این تحلیلگر عرب، آنچه از تجاوزات علیه فلسطینیان می‌بینیم نمی‌تواند بیانگر واکنش به عملیات طوفان‌الاقصی باشد بلکه حسرتی است که اسرائیل برای بازگرداندن آبروی ازدست‌رفته خود در دل فرو نگه داشته است و نتانیاهو تلاش می‌کند آن را به عنوان پاک‌سازی زمین از دشمن نشان دهد، در حالی که نمی‌داند دشمن اسرائیل خود اوست.

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: نیرویی که از حماس وارد عمل شد، موفق شد بر تمامی ساختار ارتباطی منطقه تسلط پیدا کند و مانع از ارتباط نیروها با مراکز فرماندهی‌شان شود، تا بعد از آن حملات‌شان را آغاز کنند؛ اما عجیب‌تر اینکه مشخص شده آن همه توانمندی در فناوری و ماهواره‌ها و سامانه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و توانمندی‌های شنود تماس‌های داخلی و امنیتی حماس که اسرائیل در اختیار داشت، همگی توهمی بیش نبوده است و گرچه اقدام به شنود می‌کرده اما این شنود مربوط به تماس‌های واقعی و اصلی آنها نبوده و به شبکه تماس‌های حماس نفوذی صورت نگرفته است.

نویسنده می‌افزاید: به‌سادگی باید گفت حماس این عملیات را به شکلی کاملاً محرمانه انجام داده است و از آن جالب‌تر اینکه روز قبل از انجام عملیات، حماس مانوری را مشابه آنچه صورت داد، در کنار دیوار حائل به انجام رساند، اسرائیلی‌ها هم همه آنچه را انجام شد به چشم دیدند و روز بعد هم تصور کردند باز هم مانوری در حال انجام است.

هوش مصنوعی به اسرائیل خیانت کرد، تا طوفان‌الاقصی از روی جسدش عبور کند و اسرائیل فریادکشان به سوی آمریکا برود و درخواست کمک کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها