کد خبر: 635671
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

جمهوری اسلامی:

اسرائیل یک کشور بی‌هویت و بی‌ملت است

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کسانی که ساکنان کشوری به نام اسرائیل را تشکیل می‌دهند از کشورهای مختلف اروپائی، قاره آمریکا، قاره آفریقا و تعدادی از کشورهای آسیائی به فلسطین آورده شده‌اند. به همین دلیل باید گفت اسرائیل یک کشور بی‌هویت و بی‌ملت است.

اسرائیل یک کشور بی‌هویت و بی‌ملت است
کد خبر: 635671
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی تاکید کرده که اسرائیل یک کشور بی‌هویت و بی‌ملت است.

به گزارش جمهوری اسلامی، با قطع نظر از نامشروع بودن اصل تشکیل کشور جعلی اسرائیل و جزئیات حوادثی که به شکل گرفتن آن منجر شد، کارنامه رژیم صهیونیستی در 75 سال گذشته کاملاً نشان می‌دهد چنین رژیمی نمی‌تواند دوام بیاورد و به عنوان یک کشور مورد پذیرش مردم منطقه باشد. موجودیت رژیم صهیونیستی در تمام عمر 75 ساله‌اش براساس کشتار، آواره کردن صاحبان اصلی سرزمین فلسطین و ارتکاب جنایات مستمر استوار بوده و هرچه زمان می‌گذرد این وضعیت نه‌تنها تغییری نمی‌کند بلکه تشدید نیز می‌شود. این وضعیت نیز عامل مهم دیگری است که نشان می‌دهد کشوری به نام اسرائیل نمی‌تواند جائی در منطقه داشته باشد.

جمهوری اسلامی افزوده است: علاوه بر اینها، ترکیب جمعیتی اسرائیل نیز جعلی بودن آن را به اثبات می‌رساند. اصلی‌ترین عامل مقوم هر کشور، جمعیت آن کشور است و جمعیت واقعی به کسانی گفته می‌شود که اهالی بومی سرزمینی باشند که نام یک کشور بر آن گذاشته می‌شود. اسرائیل، جمعیت بومی متعلق به سرزمین فلسطین ندارد. کسانی که ساکنان کشوری به نام اسرائیل را تشکیل می‌دهند از کشورهای مختلف اروپائی، قاره آمریکا، قاره آفریقا و تعدادی از کشورهای آسیائی به فلسطین آورده شده‌اند. این ترکیب جمعیتی در جامعه ‌شناسی و مردم ‌شناسی هرگز نمی‌تواند عنوان ملت را کسب کند و به همین دلیل باید گفت اسرائیل یک کشور بی‌هویت و بی‌ملت است. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها