کد خبر: 635465
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ ۲۲:۲۵:۵۲
| |

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین:

روسیه برنامه‌ای برای تماس با اسرائیل و فلسطین ندارد

دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) ضمن ابراز نگرانی نسبت به تداوم جنگ بین اسراییل و حماس گفت: رییس‌جمهور روسیه برنامه‌ای برای تماس با اسراییل و فلسطین ندارد.

روسیه برنامه‌ای برای تماس با اسرائیل و فلسطین ندارد
کد خبر: 635465
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ ۲۲:۲۵:۵۲

پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین ضمن اشاره به تماس‌های روسیه با مقامات فلسطینی، گفت که وضعیت باید هرچه زودتر به مسیری مسالمت‌آمیز سوق داده شود زیرا ادامه خشونت‌ها مملو از خطراتی برای منطقه است.

به گزارش فارس، پسکوف طی نشست خبری در کرملین، در پاسخ به سوالی درباره عملیات «طوفان الاقصی» گفت: «روسیه با نگرانی وخامت درگیری فلسطین و اسرائیل را نظاره‌گر است و این وضعیت ممکن است خطر تشدید تنش‌ها را به همراه داشته باشد».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی درباره تلفات گسترده صهیونیست‌ها در عملیات رزمندگان مقاومت توضیح داد: «دیپلمات‌های روس در اسرائیل تلاش‌های مجدانه و شبانه‌روزی انجام می‌دهند و تاکنون از مجروحان روس اطلاعی در دست نیست».

سخنگوی کرملین با بیان اینکه فعلا هیچ برنامه‌ای برای تماس تلفنی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور فدراسیون روسیه با سران صهیونیستی و فلسطینی ندارد، اما گفت که درصورت لزوم می‌توان آنها را به سرعت سازماندهی کرد.

طبق این گزارش،‌ پسکوف با بیان اینکه روسیه با مقامات فلسطینی در تماس است، اظهار داشت: «زیرا تعداد زیادی شهروندان روس در آنجا زندگی می‌کنند. وضعیت بین اسرائیل و فلسطین باید هر چه زودتر به مسیری مسالمت‌آمیز سوق داده شود، ادامه خشونت‌ها مملو از خطراتی برای منطقه است».

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها