کد خبر: 634478
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ادعاهای عجیب سخنگوی سابق ارتش اوکراین؛ از حضور گسترده همجنسگرایان در ارتش تا دستوری که باعث برکناری او شد

سارا آشتون سخنگوی سابق ارتش اوکراین اعلام کرد، دست‌کم پنج هزار نفر از نیروهایی که در ارتش اوکراین خدمت می‌کنند همجنسگرا هستند. او می‌گوید دستور برکناری‌اش از بالاترین سطوح صادر شده و معتقد است که از سمت نیویورک بوده و وزارت دفاع اوکراین مجبور شد در مقابل فشارهای موجود او را برکنار کند.

ادعاهای عجیب سخنگوی سابق ارتش اوکراین؛ از حضور گسترده همجنسگرایان در ارتش تا دستوری که باعث برکناری او شد
کد خبر: 634478
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ ۱۰:۳۰:۰۰

بیش از پنج هزار همجنسگرا به طور رسمی در ساختار ارتش اوکراین مشغول جنگ در این کشور هستند.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه کویتی الرأی به نقل از سارا آشتون سخنگوی سابق ارتش اوکراین اعلام کرد، دست‌کم پنج هزار نفر از نیروهایی که در ارتش اوکراین خدمت می‌کنند همجنسگرا هستند.

آشتون همچنین خبر داد، تعداد قابل توجهی از مزدوران خارجی هم در نیروهای اوکراین فعالیت می‌کنند که دیدگاه‌های راست‌گرای افراطی دارند و مواد مخدر مصرف می‌کنند.

او در ادامه سخنان خود ادعا کرد، روس‌ها اصلاً نژاد اروپایی ندارند بلکه آنها از سلاله مغول‌ها هستند و می‌خواهند همانند دوره چنگیزخان بر جهان حکومت کنند، از این رو اروپایی‌ها باید بدانند که اروپا در اوکراین به پایان خواهد رسید و این ارتش اوکراین است که از ارزش‌های غربی و اروپایی صیانت می‌کند.

آشتون درباره دلایل برکناری‌اش از سخنگویی نیروهای مسلح اوکراین هم گفت این دستور از بالاترین سطوح صادر شده و معتقد است که از سمت نیویورک بوده و وزارت دفاع اوکراین مجبور شد در مقابل فشارهای موجود و نیازی که به کمک‌های ایالات متحده دارد او را از کار برکنار کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها