کد خبر: 634031
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۲۰:۵۰:۰۰
| |

جمیله علم‌الهدی در مصاحبه با شبکه ABC:

نظر همسر رئیسی درباره کتاب «هنر زنانه زیستن» میشل اوباما؛ معلوم است که با او همراه نیستم + ویدئو

همسر رئیس‌جمهور با اشاره به نگارش کتاب «هنر زنانه زیستن» توسط همسر اوباما گفت: این کتاب را که خاطرات منسجم بانوی اول آمریکاست مطالعه کرده‌ام و معلوم است که با او همراه نیستم؛ زیرا ایران و بانوان ایرانی را نمی‌شناسند.

نظر همسر رئیسی درباره کتاب «هنر زنانه زیستن» میشل اوباما؛ معلوم است که با او همراه نیستم + ویدئو
کد خبر: 634031
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۲۰:۵۰:۰۰

جمیله علم‌الهد همسر رئیس‌جمهور با اشاره به نگارش کتاب «هنر زنانه زیستن» توسط همسر اوباما گفت: این کتاب را که خاطرات منسجم بانوی اول آمریکاست مطالعه کرده‌ام و معلوم است که با او همراه نیستم؛ زیرا ایران و بانوان ایرانی را نمی‌شناسند.

به گزارش ایرنا، جمیله علم‌الهدی، در گفت و گو با شبکه ABC با بیان اینکه شخصیت سیاسی نیستم گفت: با توجه به اینکه حوزه فعالیتی بنده آموزشی و فرهنگی است مایلم این گفت و گو حول محور بحث های فرهنگی و اجتماعی صورت گیرد.

علم‌الهدی در توصیه ای به رسانه‌های آمریکایی متذکر شد: شما به عنوان خبرنگار و رسانه متعهد خوب است که واقعیت مردم ایران را برای ملت آمریکا و سراسر جهان توضیح دهید، این رسالت حرفه ای شماست، امیدوارم که در این رسالت حرفه ای تان موفق باشید.

این عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به حوادث سال گذشته در کشور تاکید کرد: در ماجرای فوت مهسا امینی رسانه‌های معاند دروغ‌های زیادی پشت سرهم بیان کردند. چنین اتفاقاتی در تمام کشورها می‌تواند رخ دهد ولی درکشور ما به دلیل موج سواری دشمن و رسانه‌های معاند معمولا ً تبدیل به پروژه‌های سیاسی می‌شود.

وی با اشاره به رسالت رسانه‌ها برای تبیین واقعیت و بازگو کردن حقایق خاطرنشان کرد: رسانه‌ها وظیفه دارند هر واقعیتی که در دنیا می‌گذرد را نه بیشتر و نه کمتر به مردم و به مخاطب‌هایشان منتقل کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها