کد خبر: 632041
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دوبی در فروش خانه‌های لاکچری از نیویورک و لندن هم پیشی گرفت

شیخ‌نشین دوبی در رتبه اول فروش منازل و خانه‌های لاکچری در سه‌ماهه دوم از سال جاری میلادی در جهان قرار گرفت و از این حیث شهرهای مهم جهان را پشت سر گذاشت.

دوبی در فروش خانه‌های لاکچری از نیویورک و لندن هم پیشی گرفت
کد خبر: 632041
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۸ ۱۷:۰۰:۰۰

شیخ‌نشین دوبی در رتبه اول فروش منازل و خانه‌های لاکچری در سه‌ماهه دوم از سال جاری میلادی در جهان قرار گرفت و از این حیث شهرهای مهم جهان همچون نیویورک و لندن را پشت سر گذاشت.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از بلومبرگ، دوبی در سه‌ماهه دوم از سال 2023 در صدر شهرهای جهان در فروش املاک لاکچری قرار گرفت.

این خبرگزاری جهانی به نقل از گزارش شرکت مشاوره‌های ملکی نایت فرانک نوشت: دوبی از لحاظ فروش املاک لاکچری با ارزش بالاتر از ۱۰ میلیون دلار طی سه‌ماهه دوم ۲۰۲۳ به رقم ۱.۶ میلیارد دلار رسیده است.

بر اساس این گزارش، این رقم رشد بزرگی در حدود ۵۰ درصد در بخش املاک لاکچری در دوبی نشان می‌دهد در حالی که در مدت مشابه از سال گذشته این رقم فقط ۷۹۷ میلیون دلار بود.

با این حجم از فروش دوبی از شهرهای دیگری همچون نیویورک و لندن هم پیشی گرفت، نیویورک با 1.1 میلیارد دلار و لندن با یک میلیارد دلار در رده‌های بعدی قرار دارند و هنگ‌کنگ با 834 میلیون دلار رتبه چهارم را از این حیث به دست آورده و بالاتر از استرالیا، سنگاپور و لس‌آنجلس قرار گرفته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها