کد خبر: 631200
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۷ ۱۹:۱۵:۳۶
| |

سربازان داوطلب اسپانیایی برای حضور در جنگ اوکراین استخدام می‌شوند؛ حقوق ماهانه ۳۴۰۰ یورو!

یک شرکت اسپانیایی برای جنگ اوکراین داوطلب استخدام می‌کند و این داوطلبان پس از گذران دوره آزمایشی در قبال دریافت دستمزد ماهانه‌ای با رقم حداکثر۳۴۰۰ یورو به مبارزان اوکراین می‌پیوندند.

سربازان داوطلب اسپانیایی برای حضور در جنگ اوکراین استخدام می‌شوند؛ حقوق ماهانه ۳۴۰۰ یورو!
کد خبر: 631200
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۷ ۱۹:۱۵:۳۶

یک شرکت اسپانیایی که داوطلبان را برای جنگ در اوکراین استخدام می‌کند، مدعی است که برای این کار با وزارت دفاع اوکراین در تماس است و به داوطلبان شرکت در جنگ نیز قراردادهایی تا سقف ۳۴۰۰ یورو ارائه می‌شود.

به گزارش یورونیوز، این شرکت می‌گوید افرادی که داوطلب می‌شوند تا در کنار نیروهای اوکراینی مبارزه کنند، به «لژیون بین‌المللی» اوکراین خواهند پیوست و برای این کار نیز در ازای پرداخت ۷۰۰ یورو، آموزش‌های متفاوتی را می‌بینند و باید در امتحانات عملی شرکت کنند.

سخت‌ترین مرحله آزمون استخدامی آنها، حفظ موقعیت استراتژیکی است که برای سه روز در آنجا گمارده می‌شوند و برای موفقیت در این مرحله، داوطلبان باید مدت دو شب و سه روز «بدون خواب» به دفاع از آن نقطه استراتژیک بپردازند.

این شرکت که «G.O.A. Tactical» نام دارد، تنها شرکتی است که در اسپانیا به کار جذب و آموزش داوطلبان جنگ برای اوکراین مشغول است.

فرانسیسکو گالوان، مدیر تاکتیکال درباره سخت‌ترین بخش آزمون جذب می‌گوید: «این مرحله از آزمون، بالاترین نمره را در کل دوره آزمایشی گزینش داوطلبان دارد.»

دیگر تمرینات داوطلبان برای آماده شدن عبارتند از دویدن با تجهیزات نظامی بر دوش، تصرف و سپس پاکسازی سنگرهای اشغالی و سنجش وضعیت استرس آنها در یک محیط متخاصم.

داوطلبان جنگ برای اوکراین، در مدت پنج روز آموزش‌های لازم را می‌بینند تا آنچه را که واقعا در میدان نبرد اتفاق می‌افتد تجربه کنند و در صورت موفقیت در دوره آموزشی و پشت سر گذاشتن آزمون‌ها، طی قراردادی با وزارت دفاع اوکراین و در قبال دریافت دستمزد ماهانه‌ای با رقم حداکثر ۳۴۰۰ یورو، به مبارزان اوکراین می‌پیوندند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها