کد خبر: 626071
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۰۶:۰۰:۰۰
| |

آمریکا به هر دری میزند تا ایران را به روسیه و جنگ اوکراین بچسباند؛ این بار برگزاری یک نمایشگاه + تصویر

نمایشگاهی از بقایای پهپاد‌های ساخت ایران در محل آژانس اطلاعات دفاعی آمریکا برگزار شده است.

آمریکا به هر دری میزند تا ایران را به روسیه و جنگ اوکراین بچسباند؛ این بار برگزاری یک نمایشگاه + تصویر
کد خبر: 626071
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۰۶:۰۰:۰۰

سرویس اطلاعات دفاعی آمریکا (Defense Intelligence Agency) از مقامات خارجی دعوت کرده است از نمایشگاه بقایای پهپاد‌های سرنگون شده در اوکراین و عراق بازدید کنند.

به گزارش فرارو، تحلیلگران سرویس اطلاعاتی دفاع امریکا می‌گوید این قطعات به جا مانده از پهپاد‌ها شواهد غیرقابل انکار ارائه می‌کند که تهران برای جنگ در اوکراین، به روسیه پهپاد ارائه کرده است.

نمایشگاه بقایای پهپاد‌های ایرانی در وزارت دفاع آمریکا که از جنگ اوکراین و عراق به دست آمده اند. در یکی از تابلو‌ها اظهار نظر مقامات ایرانی در تکذیب ارتباط پهپاد‌ها با ایران آمده است. شرح سرویس اطلاعات دفاعی آمریکا: از چپ به راست: بقایای پهپاد ساخت ایران شاهد ۱۰۱ و پهپاد ساخت ایران شاهد ۱۳۱ که در سال ۲۰۲۲ در اوکراین سرنگون شدند. پهپاد ساخت ایران شاهد ۱۳۱ به دست آمده در عراق در سال ۲۰۲۲. عکس‌ها توسط سرویس اطلاعات دفاعی امریکا the US Defense Intelligence Agency منتشر شده اند.

سرویس اطلاعات دفاعی امریکا اضافه کرد بعد از جمع آوری و بررسی قطعات باقی مانده از پهپاد‌های سرنگون شده در اوکراین و عراق این قطعات و نتایج بررسی‌ها در معرض نمایش برای نمایندگان کشور‌های خارجی، اعضای کنگره و خبرنگاران قرار گرفته است. هدف از این اقدام، رد تکذیب‌های ایران درباره ارسال پهپاد‌های مسلح به روسیه برای استفاده در جنگ علیه اوکراین اعلام شده است.

نمایشگاه پهپاد ایرانی در آمریکا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

    شما حکمرانان اگر عقل داشتین با روسیه دشمن رابط برقرار نمی کردین حلا سزای بی خردی خود را بید بدین

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها