کد خبر: 624224
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۴۳:۰۴
| |

سخنگوی کرملین:

در حالت آماده‌باش برای حملات پهپادی اوکراین هستیم

سخنگوی کاخ کرملین با بیان اینکه کشف مواد منفجره در کشتی غلات اوکراینی زنگ خطر است، گفت که حمله رژیم کی‌یف به خبرنگاران روس عامدانه بود.

در حالت آماده‌باش برای حملات پهپادی اوکراین هستیم
کد خبر: 624224
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۲ ۱۴:۴۳:۰۴

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) درباره افزایش حملات پهپادی تروریستی اوکراین به خاک این کشور هشدار داد.

به گزارش فارس، پسکوف طی نشست خبری در کرملین گفت: «تمام پهپادهای به‌کار رفته در حمله به مسکو نابود شد و اقدامات تلافی‌جویانه در حال انجام است. عملیات نظامی ویژه هم ادامه دارد و به اهداف خود می‌رسد».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی در این‌باره توضیح داد: «تلاش‌های اوکراین برای حمله به خاک روسیه با هواپیماهای بدون سرنشین در حال افزایش است و همه کسانی که در زمینه امنیت منطقه کار می‌کنند در حالت آماده‌باش هستند».

سخنگوی کرملین با بیان اینکه اوکراین عامدانه به خبرنگاران روس حمله کند، اظهار داشت: «مسئولیت کشتار آنها نیز بر عهده رژیم کی‌یف است. اما نیروهای مسلح روسیه مراکز اجتماعی و کلیساها در اوکراین را هدف قرار نمی‌دهند و اظهارات خلاف آن نادرست است».

طبق این گزارش، پسکوف با تایید پیداشدن ردی از مواد منفجره در کشتی حامل غلات اوکراینی در ترکیه، تصریح کرد: «این زنگ خطری برای پل کریمه است و لازم است که هوشیاری خود را افزایش دهیم».

وی در واکنش به برخی گزارش‌ها درباره احتمال رایزنی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه با «ولادیمیر پوتین» همتای روس خود تاکید کرد که تاکنون هیچ تماسی برنامه‌ریزی نشده اما این قضیه منتفی نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها