کد خبر: 623197
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۷ ۱۶:۴۰:۱۲
| |

روزنامه اصولگرا خطاب به اصلاح‌طلبان: انتظاری را که شما از روسیه دارید،‌ ما نداریم

روزنامه جوان نوشت: اصلاح‌طلبان باید بپذیرند که هیچ کشوری صد در صد همانی که ما می‌خواهیم نیست و از روسیه هم چنین انتظاری نداشته باشند و روابط با روسیه را بر چنین مبنایی تحلیل نکنند، چنانکه اصولگرایان برخلاف تخیل غربگرایان ایرانی چنین انتظاری از روسیه ندارند.

روزنامه اصولگرا خطاب به اصلاح‌طلبان: انتظاری را که شما از روسیه دارید،‌ ما نداریم
کد خبر: 623197
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۷ ۱۶:۴۰:۱۲

روزنامه جوان خطاب به اصلاح‌طلبان گفته اصولگرایان انتظاری را که آن از روسیه دارند،‌ ندارند!

به گزارش جوان، در روز‌های اخیر و با اقدام نادرست دولت روسیه در همراهی با بیانیه کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس علیه جزایر سه‌گانه ایرانی، جریان غربگرای کشور موجی از حمله را متوجه منتقدان خود کرد که چرا به روسیه اعتماد کردید و ما گفته بودیم روس‌ها قابل اعتماد نیستند و ....

این روزنامه در ادامه از اصلا‌طلبان پرسیده است: آیا ایران به خاطر روابط با چین و روسیه متضرر شده یا عقب نشینی خاصی داشته و وعده و وعید خاصی گرفته که حالا برآورده نشدن آن باعث سرزنش ایران بشود؟! روسیه در مواردی با ایران همراه شده و طبعاً ایران هم قدم‌هایی رو به جلو برداشته، این به معنای یکی بودن در همه امور اقتصادی و تمدنی و فرهنگی و ایدئولوژیک نیست. وگرنه با کمتر کشوری همه این نسبت‌ها برقرار است و بنابراین باید با همه کشور‌ها روابط حداقلی داشته باشیم!

روزنامه جوان سپس نوشته است: اروپا هم همان پیمان‌شکنی برجام و اینستکتس کافی است تا بدانیم تفاوت آن با روسیه در کجاست. اصلاح‌طلبان باید بپذیرند که هیچ کشوری صد در صد همانی که ما می‌خواهیم نیست و از روسیه هم چنین انتظاری نداشته باشند و روابط با روسیه را بر چنین مبنایی تحلیل نکنند، چنانکه اصولگرایان برخلاف تخیل غربگرایان ایرانی چنین انتظاری از روسیه ندارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها