کد خبر: 622515
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۳ ۰۹:۱۶:۱۳
| |

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا:

جای رهبر واگنرها بودم، مراقب غذایی که می‌خورم، بودم!

رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در یک کنفرانس مطبوعاتی در هلسینکی پس از سفر به سه کشور اروپایی درباره یوگنی پریگوژین رئیس گروه واگنر با تاکید بر مراقبت این فرمانده شورشی روسی از خود گفت: ایالات متحده نمی‌داند پریگوژین کجاست یا برنامه‌های او چیست اما اگر جای او بودم، مراقب غذایی که می خورم می بودم.

جای رهبر واگنرها بودم، مراقب غذایی که می‌خورم، بودم!
کد خبر: 622515
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۳ ۰۹:۱۶:۱۳

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که یوگنی پریگوژین، رئیس گروه واگنر، پس از شورش ماه گذشته گروه وابسته به آن در ماه گذشته و تصرف کوتاه مدت یک مرکز نظامی روسیه، ممکن است در خطر باشد.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در یک کنفرانس مطبوعاتی در هلسینکی پس از سفر به سه کشور اروپایی درباره یوگنی پریگوژین رئیس گروه واگنر با تاکید بر مراقبت این فرمانده شورشی روسی از خود گفت: ایالات متحده نمی‌داند پریگوژین کجاست یا برنامه‌های او چیست اما "اگر جای او بودم، مراقب غذایی که می خورم می بودم. به منوی غذای خود  بیشتر توجه می‌کردم."

رئیس جمهور آمریکا همچنین روسیه را متهم به دخالت در انتخابات آمریکا کرد و گفت: روسیه در انتخابات آمریکا مداخله می کند. بایدن در عین حال اذعان کرد که  احتمال جدی استفاده پوتین از سلاح هسته ای وجود ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها