کد خبر: 620752
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ۰۴:۴۰:۰۵
| |

حمله شدید و کم‌سابقه ارتش رژیم اسرائیل به جنین؛ 7 تن کشته شدند + ویدئو و جزئیات

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد مقر فرماندهی عملیات گروه‌های مسلح در اردوگاه جنین را هدف قرار داده.

حمله شدید و کم‌سابقه ارتش رژیم اسرائیل به جنین؛ 7 تن کشته شدند + ویدئو و جزئیات
کد خبر: 620752
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ۰۴:۴۰:۰۵

منابع فلسطینی از حملهٔ گسترده و کم‌سابقهٔ ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه فلسطینیان در جنین خبر می‌دهند. نیروهای زمینی و زرهی ارتش با پشتیبانی جنگنده‌ها و موشک‌ها در این عملیات شرکت کرده‌اند. تاکنون چندین نفر مجروح و شهید شده‌اند.

به گزارش فارس، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد مقر فرماندهی عملیات گروه‌های مسلح در اردوگاه جنین را هدف قرار داده. 

گردان‌های قدس در جنین نیز اعلام کردند که درحال مقابله با خودروهای زرهی دشمن صهیونیستی هستند و با تیراندازی سنگین و بمب‌های دست‌ساز خودروها و نظامیان اسرائیلی را هدف قرار می‌دهند.

 

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: در حمله هوایی رژیم صهیونیستی دست کم یک نفر شهید و یک نفر دیگر به شدت مجروح شده است.

شبکه الجزیره گزارش داد که بالگردهای نظامی اسرائیل در ارتفاع کم بر فراز شهر جنین و اردوگاه آن در حال پرواز هستند.

گروه حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که تجاوز به جنین شکست خواهد خورد و بنیامین نتانیاهو و دولتش مسئولیت آنچه را که در حال رخ دادن است، هستند. حماس همچنین تاکید کرده رژیم اشغالگر اسرائیل قادر به نبرد با مقاومت نخواهد بود و مردم ما به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

منابع فلسطینی همچنین از ارسال پیامکی از سوی وزارت امنیت داخلی اسرائیل خبر داده‌اند که از ساکنان اردوگاه جنین درخواست کرده است که در خانه های خود بمانند. 

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری و احتمال بالا رفتن دوباره این آمار خبر می دهد.

به گزارش شفقنا به نقل از وبسایت خبری «القاهره 24» مصر، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که شمار شهدای عملیات نظامی گسترده ارتش رژیم صهیونیستی در شهر «جنین» و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری رود اردن، به 9 تن افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه خود همچنین از زخمی شدن نزدیک به 100 نفر دیگر در نتیجه تجاوز کنونی ارتش رژیم صهیونیستی به جنین خبر داده و تایید کرد که 20 تن از آنها در وضعیت خطرناکی به سر می برند.

بنا بر گزارش خبرگزاری رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین (وفا)، هشت شهید قبلی تجاوز اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به جنین، نوجوانان و جوانان 16 تا 23 ساله بودند در حالی که نیروهای این رژیم، جسد نهمین شهید که یک نوجوان 17 ساله بوده و در بمباران روز گذشته زخمی شده بود را امشب تحویل دادند.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین پیشتر نیز اعلام کرده بود که در ورودی شمالی شهر «البیره» در مرکز کرانه باختری نیز، یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی به ناحیه سر، به شهادت رسید.

خبر در حال به روزرسانی است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها