کد خبر: 620370
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۰ ۲۲:۲۰:۰۰
| |

اعتراض به «بی‌عملی دولت‌های اسلامی»‌ در برابر اهانت به قرآن؛ کشورهای اسلامی باید برای جلوگیری از تکرار اهانت‌ها راهکار پیدا کنند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مجامع عریض و طویل کشورهای اسلامی چرا قبل از این واقعه اقدام پیشگیرانه نکردند؟ دولت‌های کشورهای اسلامی باید راهکاری را برای جلوگیری از تکرار اهانت به مقدسات اسلامی در نظر بگیرند و از این طریق به این قبیل جسارت‌ها پایان دهند.

اعتراض به «بی‌عملی دولت‌های اسلامی»‌ در برابر اهانت به قرآن؛ کشورهای اسلامی باید برای جلوگیری از تکرار اهانت‌ها راهکار پیدا کنند
کد خبر: 620370
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۰ ۲۲:۲۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی از آنچه «بی‌عملی دولت‌های اسلامی» در برابر اهانت به قرآن خوانده، اعتراض و تاکید کرده این کشورها باید برای جلوگیری از تکرار این اهانت‌ها راهکار پیدا کنند.

به گزارش جمهوری اسلامی، دولت‌های اسلامی دچار بی‌عملی هستند و برای مقابله با اهانت به قرآن و اسلام در کشورهای غربی، بموقع وارد عمل نمی‌شوند. در همین قرآن ‌سوزی اخیر، چند روز قبل از واقعه، اخبار صدور مجوز این اهانت منتشر شده بود و همه می‌دانستند که قرار است چنین جسارتی صورت بگیرد. متاسفانه تا زمانی که این جسارت عملی شد هیچیک از دولت‌های اسلامی اقدامی برای جلوگیری از آن به ‌عمل نیاوردند.

این روزنامه تاکید کرده است: دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت‌های عربی و اسلامی که در دو سه روز گذشته نمایندگان سیاسی سوئد را احضار کرده و یا مجوز دادن دولت این کشور برای قرآن‌ سوزی را محکوم کرده‌اند، چرا زمانی که خبر صدور مجوز قرآن‌ سوزی توسط دولت سوئد منتشر شد به دولتمردان سوئد هشدار ندادند و تهدید به اقدامات دیپلماتیک علیه این دولت نکردند؟ مجامع عریض و طویل کشورهای اسلامی چرا قبل از این واقعه اقدام پیشگیرانه نکردند؟ دولت‌های کشورهای اسلامی باید راهکاری را برای جلوگیری از تکرار اهانت به مقدسات اسلامی در نظر بگیرند و از این طریق به این قبیل جسارت‌ها پایان دهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها