کد خبر: 619759
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

روزنامه جوان:

آمریکا باید محاکمه شود نه اینکه نگهبانی از حقوق‌بشر را به آنها سپرد

روزنامه جوان نوشت: وجدان‌های به خواب رفته و مجامع بین‌المللی باید به افکار عمومی جهان توضیح بدهند که با کدام منطق فاسدترین، درنده‌خو‌ترین و جنایتکار‌ترین کشور جهان را، نه تنها به بند نمی‌کشند، محاکمه و مجازات نمی‌کنند، بلکه در اوج ناباوری به نگهبانی حقوق انسان‌ها هم گمارده‌اند.

آمریکا باید محاکمه شود نه اینکه نگهبانی از حقوق‌بشر را به آنها سپرد
کد خبر: 619759
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۱۷:۴۰:۰۰

روزنامه جوان از مجامع بین‌المللی پرسیده با کدام منطق به جای محاکمه آمریکا، نگهبانی از حقوق‌بشر را به این کشور سپرده‌اند.

به گزارش جوان، کدام انسان عاقلی، نگهبانی و حراست از گله گوسفندان را به گرگ‌های درنده می‌سپارد. وجدان‌های به خواب رفته و مجامع بین‌المللی باید به افکار عمومی جهان توضیح بدهند که با کدام منطق فاسدترین، درنده‌خو‌ترین و جنایتکار‌ترین کشور جهان را، نه تنها به بند نمی‌کشند، محاکمه و مجازات نمی‌کنند، بلکه در اوج ناباوری به نگهبانی حقوق انسان‌ها هم گمارده‌اند. ما حق داریم کلیت حقوق بشر امریکایی را زیر سؤال ببریم، چون آن را از بابت نظری نامشروع و در فاز عملی، منافقانه و مبتنی بر استاندارد دوگانه می‌دانیم. 

این روزنامه افزوده است: اینک نشانه‌های زوال تمدنی امریکا با تشدید توحش، یاغی‌گری، انحطاط اخلاقی و فرهنگی امریکایی مشاهده می‌شود و تلاش دون کیشوت وار امریکا برای جلوگیری از زوال تمدنی از طریق قهرمان‌سازی در میدان مبارزه با تروریزم و حقوق بشر بی نتیجه بوده و مانع از سقوط زودرس آنان نخواهد شد و دیگر کسی در جهان دروغ‌پردازی دون کیشوت غرب را باور نمی‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها