کد خبر: 619560
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۲۲:۱۴:۵۷
| |

یک تهیه کننده هالیوود در پرونده فساد مالی نتانیاهو شهادت می‌دهد

شهادت تهیه کننده هالیوود در دادگاه فساد مالی نتانیاهو برگ جدیدی در پرونده نخست وزیر اسرائیل است.

یک تهیه کننده هالیوود در پرونده فساد مالی نتانیاهو شهادت می‌دهد
کد خبر: 619560
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۲۲:۱۴:۵۷

«آرنان میلشان» یکی از غول‌های تهیه کنندگی در سینمای هالیوود و یک آمریکایی-اسرائیل است.

به گزارش شفقنا، او قرار است از محل اقامت خود در بریتانیا از طریق ویدئو کنفرانس با دادگاه ارتباط بگیرد تا به سوالاتی درباره هدایای گران قیمت به نخست وزیر اسرائیل پاسخ دهد. میلشان قرار است به سوالاتی در مورد دادن هدایایی نظیر شامپایان و سیگار برگ و نیز جواهراتی به ارزشی معادل نزدیک به 200000 دلار به رهبر اسرائیل و همسرش در ازای کمک به امور شخصی و تجاری خود پاسخگو باشد.

میلشان که روز یکشنبه از طریق لینک ویدیویی از شهر برایتون انگلیس در دادگاه حاضر خواهد شد، یک شاهد کلیدی است که شهادتش برای دادستان‌هایی که تلاش می‌کنند ثابت کنند نتانیاهو در یکی از سه پرونده کلاهبرداری و نقض اعتماد انجام داده، ضروری است.

دادستان‌ها امیدوارند که شهادت میلشان ، که تا هفته آینده ادامه خواهد داشت، تصویری از هدایای اعطا شده به نتانیاهو و همسرش را ترسیم کند که ظاهراً رهبر اسرائیل را ترغیب کرده است تا از موقعیت قدرت خود برای پیشبرد منافع دیگران استفاده کند. وکلای مدافع نتانیاهو هم سعی می‌کنند این ادعا را مطرح کند که نتانیاهو در راستای منافع شخصی این تهیه کننده سینما عمل نکرده و این هدایا فقط حرکات دوستانه بوده است.

شهادت میلشان که انتظار می‌رود شش ساعت طول بکشد، در دادگاه قدس اشغالی برای قضات و سایر وکلا پخش می‌شود که می‌توانند از او سوالاتی بپرسند و خبرنگاران و سایر شرکت‌کنندگان به تماشای آن بنشینند. اندکی پس از شروع شهادت، نتانیاهو وارد دادگاه شد. خود میلشان در این پرونده متهم نیست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها