کد خبر: 619036
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۲ ۰۹:۰۶:۴۰
| |

انفجاری مهیب در اسرائیل؛ زمین 7.5 متر سوراخ شد!

صدای انفجار مهیبی در مرکز اسرائیل شنیده شد پلیس در حالت آماده باش قرار گرفت.

انفجاری مهیب در اسرائیل؛ زمین 7.5 متر سوراخ شد!
کد خبر: 619036
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۲ ۰۹:۰۶:۴۰

صدای انفجار مهیبی در مرکز رژیم صهیونیستی شنیده شد پلیس در حالت آماده باش قرار گرفت.

به گزارش مهر به نقل از جورزالیم پست، ساکنان محلی گزارش دادند که انفجاری بزرگ پنجشنبه شب شهر هرتزلیا در مرکز فلسطین اشغالی را لرزاند. گفته شده همزمان با این انفجار دود شدید و بوی گوگرد در اطراف محل حادثه دیده و حس شده است.

به گفته سازمان آتش نشانی و خدمات اضطراری، همچنین حفره‌ای عمیق به قطر حدود هفت متر در محل انفجار تشکیل شده است و شکل گیری این حفره به دلیل انفجار حاکی از بزرگی انفجار صورت گرفته است.

واحدهای پلیس رژیم صهیونیستی در حال بررسی منطقه برای کسب اطلاعات بیشتر هستند. ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که فعالیت نظامی در محل حادثه به عنوان دلیل این انفجار منتفی است.

سازمان خدمات اضطراری از اهالی مناطق مجاور محل حادثه و انفجار درخواست کرده است که به دلیل نگرانی از انتشار گازهای مضر در اثر انفجار پنجره‌ها را ببندند و داخل ساختمان بمانند تا وضعیت حالت عادی پیدا کند.

یکی از ساکنان هرتزلیا گفت: «صدای انفجار به قدری شدید بود که به نظر می‌رسید پایان جهان فرا رسیده و آخرالزمان است. ما از دور آتش و شعله‌های آتش را دیدیم. انفجارها بسیار قوی بود، تمام خانه‌ها می‌لرزیدند و شیشه خانه‌ها تقریباً ترک خورد و یا فروریختند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها