کد خبر: 618672
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۸:۴۵:۰۵
| |

رئیسی در دیدار «اسماعیل هنیه»:

هرگونه تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت است

رئیس‌جمهور در دیدار رئیس و جمعی از اعضای بلندپایه دفتر سیاسی حماس هرگونه تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان فلسطین دانست.

هرگونه تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت است
کد خبر: 618672
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۸:۴۵:۰۵

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز سه‌شنبه در دیدار «اسماعیل هنیه» رئیس و جمعی از اعضای بلندپایه دفتر سیاسی حماس، با تبریک موفقیت‌های اخیر جبهه مقاومت فلسطین، بر اینکه این پیروزی‌ها نشان داد که امروز ابتکار عمل در دست این جبهه است، تاکید کرد.

به گزارش فارس، مهم‌ترین بخش‌های گفتگوی ابراهیم رییسی را در ادامه می‌خوانید:

  • نشانه‌ها گواه آن است که امروز جریان مقاومت از هر زمانی قوی‌تر و دشمنان این جبهه در جایگاهی ضعیف‌تر از هر زمان دیگری هستند. امروز جبهه مقاومت، نه فقط در سرزمین‌های اشغالی، بلکه در منطقه و حتی در عرصه بین‌المللی، در حال تغییر موازنه قدرت و شرایط به نفع خود و به زیان جریان سلطه است.
  • امروز دیگر هیچ‌کس به رژیم صهیونیستی و حامیانش کوچک‌ترین اعتمادی ندارد و این نیز دستاورد بزرگ دیگری برای جریان مقاومت است، جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت فلسطین همواره باور داشتند که صهیونیست‌ها و حامیان‌شان به هیچ وجه به هیچ میثاقی پایبند نیستند، اما امروز این نکته برای همه جهانیان روشن شده است.
  • رئیس مهم‌ترین مسئله جهان اسلام را آزادی قدس و هرگونه تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان فلسطین و خنجر زدن از پشت به جریان مقاومت است.
  • حامیان رژیم صهیونیستی که به دنبال عادی‌سازی رابطه برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی هستند، بدانند که این کار برای آن رژیم امنیت‌آفرین نخواهد بود و این کشورها نیز بدانند که این کار برای آنها فقط باعث تولید نفرت از سوی مردم خودشان و ملت‌های مسلمان خواهد شد.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار با ابراز قدردانی خود و مردم فلسطین از حمایت‌های مستمر جمهوری اسلامی ایران از آرمان آزادی قدس شریف اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت نه فقط در غزه، بلکه در کرانه باختری، سرزمین‌های اشغالی سال 1948 و حتی در میان فلسطینیان و دوست‌داران فلسطین در خارج از این سرزمین در حال گسترش و تقویت است.

 امروز به سطوح پیشرفته‌ای از قدرت و توان مقاومت دست یافته‌ایم، یکی از دستاوردهای بزرگ و مهم جبهه مقاومت در فلسطین، رسیدن به انسجام، یکپارچگی و هماهنگی بسیار بالا میان همه گروه‌های جهادی است که نمونه آن را در نبرد 5 روزه اخیر گروه‌های فلسطینی با رژیم صهیونیستی شاهد بودیم؛ ما این نبرد را از یک اتاق عملیات مشترک و بسیار دقیق هدایت و مهندسی کردیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها